scooter met b1 replica motortje erop allemaal kijken he!

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

welke frame is het vets en het makkelijkst om dat blok erop te zetten

mini scooter frampje
42
58%
v-racer extreme sport frame
31
42%

Totaal aantal stemmen: 73

thomas1991
forum gebruiker

Bericht door thomas1991 »

Ga je heel je frame los zagen voor de ketting... :roll:

Je kan beter een ketting pons kopen, mischien hebben ze die wel bij een brommer boer.. Want je zal heus nog wel vaker een neiwuwe ketting nodig hebben.. dus dat loszagen vind ik een beetje stom :roll: :wink:
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
royal
forum gebruiker

Bericht door royal »

*geen sponsor* is gewoon een ***winkel, dat blok heb je over een maand nog niet. Zo hebben ze mij ook meerdere malen geprobeerd te flessen (telefonisch).
Maareh, die goeiekope minibike-kettingen daar heb je kans van dat de schakels zeer snel gaan vast zitten of dat hij breekt als je een ketting met tussenschakel gebruikt. Oftewel, heb je je frame verlast, kun je het de week/maand er op weer doen als je pech hebt.
Je moet gewoon een kettingpons kopen van 20 euro, handig apparaatje.
Minibiken is geen dure sport/hobbie maar je moet er zeker wel wat geld in steken. Zeker als je iets wilt bouwen, wil je eht goed doen moet je investeren in goed materiaal.
Dat is dan nog maar bijzaak als ik die ideeën hoor over bijvoorbeeld het frame losslijpen om een ketting te vervangen :roll:
Gast

Bericht door Gast »

maar die kettingspons bij een scooter winkel kan die wle voor een minibike dan ???? of kan je ze in maat verstellen en heb je verschillende ?

--Jordy Rossi--
thomas1991
forum gebruiker

Jordy Rossi schreef:maar die kettingspons bij een scooter winkel kan die wle voor een minibike dan ???? of kan je ze in maat verstellen en heb je verschillende ?

--Jordy Rossi--
Ik zou zeggen...

Ga een kijken en/of informeren :wink:

Dan zal je een stuk wijzer van worden.. want wij weten nu eenmaal ook niet wat er bij jou brommerboer te koop is :wink:
Thomas - 75#
Gast

Bericht door Gast »

ik hebe r wel 1 maar hij is te groot :S maar als ik er nou bijv 1 van *geen sponsor* wil welke moet ik dan halen want dat weet ik niet het is voor ene kleine ketting
janzzuh
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door janzzuh »

Jordy Rossi schreef:maar die kettingspons bij een scooter winkel kan die wle voor een minibike dan ???? of kan je ze in maat verstellen en heb je verschillende ?

--Jordy Rossi--
kettingPONS ](*,)
[img]http://70.85.240.179/6420/101/emo/francis.gif[/img]
janzzuh
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door janzzuh »

Maarre.. als je je ketting eraf wilt hebben.. Moet je toch gewoon je achterbrug losmaken?
[img]http://70.85.240.179/6420/101/emo/francis.gif[/img]
Gast

Bericht door Gast »

bij mijn v-racer frame zit de ketting om het frame dus het achterbrug ik sanp ook niet waarom ze het zo hebben gedaan :S

--Jordy Rossi--
Gast

Bericht door Gast »

JEs
ik ga zo een watergekoeld blok halen van mueslireep maar ik maak dan wel foto's er zit allen geen carb op en geen standaardje voor de membramen maar dat komt wel goed..

--Jordy Rossi--
Gast

Bericht door Gast »

ik heb hem nu wel maar ik moet alleen de foto's nog op het forum zetten maar de batterijen van de camera waren leeg dus ik ga straks even nieuwe batterijen halen maar dan ben ik weer op de camping dus dit project gaat niet zo vlot maar om hem op mijn frame te zetten moet ik gaatjes boren maar gaat dat wel in dat blok :S :?:

--Jordy Rossi--
doede46
forum gebruiker

Bericht door doede46 »

Jordy Rossi schreef:ik heb hem nu wel maar ik moet alleen de foto's nog op het forum zetten maar de batterijen van de camera waren leeg dus ik ga straks even nieuwe batterijen halen maar dan ben ik weer op de camping dus dit project gaat niet zo vlot maar om hem op mijn frame te zetten moet ik gaatjes boren maar gaat dat wel in dat blok :S :?:

--Jordy Rossi--
gaatjes boren in je blok? :shock:

je maakt tog gewoon een nieuwe ophanging op je frame?

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
erik01
forum gebruiker

Bericht door erik01 »

lijkt me wel dik op een scootertje ik wil dit als ik terug kom van vakantie met een supermotard doen
blata b1 te koop
Gast

Bericht door Gast »

eymaar hoe moet ik hem dan vast maken heeft iemand een voorbeeld van hoe hij vast zit ? want nu snap ik het niet
thomas1991
forum gebruiker

Jordy Rossi schreef:eymaar hoe moet ik hem dan vast maken heeft iemand een voorbeeld van hoe hij vast zit ? want nu snap ik het niet
Sorry hoor.. maar als je je frame al wilt loszagen voor een nieuwe ketting, en zelf geen enig idee hebt hoe je je blokk moet bevestigen :roll: Denk ik dat die op niks uitloopt.. :oops:

Ik heb verder nog een link voor je waar ze ook ee 49cc blokje hebben verwisseld met een 39cc blokie...

Blata quadard met 10.5 pk :roll:
http://www.pocketbikeforum.be/showthrea ... 447&page=3
Laatst gewijzigd door thomas1991 op vr 07 jul 2006, 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Thomas - 75#
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

dat ding is heftig, van blata qaudje naar blata qaudje met blata 10.5 blok eronder :shock:
Plaats reactie