mijn bike rookt als de !CENCUUR!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Gast
mijn bike rookt als de !CENCUUR!
eeyeey
ik heb een chinees en heb daar een bigbore kit hogedruk kop met power boost,
rocket key,triplestadium membraam,powerfilter,race koppeling,sproeier bezetting 0.60 standaard 0.55 ,speciale uitlaat van pro circuit , tand wielen voor 7 achter 72 tands
maar hij rookt erg veel maar rijd ook als de brandweer alleen als ik een paar honderd meter heb gereden slaat hij uit dan moet de vlotter kamer weer vol lopen (dat zie ik aan het brandstof filter)dan doe hij het weer gewoon .........help wat kunnen deze 2 problemen zijn...
..1...roken
..2.. afslaan na plm 100 mtr
bvd tanks erruwinnn
ik heb een chinees en heb daar een bigbore kit hogedruk kop met power boost,
rocket key,triplestadium membraam,powerfilter,race koppeling,sproeier bezetting 0.60 standaard 0.55 ,speciale uitlaat van pro circuit , tand wielen voor 7 achter 72 tands
maar hij rookt erg veel maar rijd ook als de brandweer alleen als ik een paar honderd meter heb gereden slaat hij uit dan moet de vlotter kamer weer vol lopen (dat zie ik aan het brandstof filter)dan doe hij het weer gewoon .........help wat kunnen deze 2 problemen zijn...
..1...roken
..2.. afslaan na plm 100 mtr
bvd tanks erruwinnn
-
Gast
-
Gast
-
Razor
Eigenlijk is het wel verstandig om met al deze aanpassingen een grotere carb. te nemen. Door de extra veel toeren die hij nu maakt(vergeleken met standaard) kan het flotterbakje je benzine verbruik niet bijhouden.
Probeer maar eens een grotere carb.!
En verder inderdaad wat DOC zegt.
Probeer maar eens een grotere carb.!
En verder inderdaad wat DOC zegt.
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
-
Gast
twan mag ik jou msn ff ik heb nog meer vragen en jij ken mij zeker helpen ....
kenner....lol
mijn msn is erruwinnn@hotmail.com
kenner....lol
mijn msn is erruwinnn@hotmail.com
-
kleine_duivel
- spammer
-
Gast
-
Gast
-