Prelude's politie minibike project! (striping af zie p6!)

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Welke versie moet ik spuiten?

Politie bike
96
79%
Honda Repsol met zilveren velgen
4
3%
Honda Repsol met oranje velgen
21
17%

Totaal aantal stemmen: 121

Tobias..(H)

Bericht door Tobias..(H) »

Die is wel echt cker vet !!!! politie zal ook wel respect voor je hebben dan :lol: als het hem dat word super veel succes er mee :D

Tobiuas
Prelude

Bericht door Prelude »

Tis eik niet de bedoeling dat de politie 'm ooit van dichtbij te zien krijgt ;)
pascalo

Bericht door pascalo »

me complimenten geweldig =D>
Wilko

Bericht door Wilko »

Haha.. leuk idee
GerbenW
forum gebruiker

Bericht door GerbenW »

cker leuk ! :D :wink: :roll: :twisted:
Zelfbouw project !:wink:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=15968
Prelude

Bericht door Prelude »

De verf is besteld, de stickers komen maandagavond, dus ik kan er dit weekend mee aan de slag (de boel schuren).

:twisted: Denk dat dit best een grappig project gaat worden! :twisted:
Yankovich
forum gebruiker

Bericht door Yankovich »

Prelude schreef:Misschien niet orgineel, wel gedruft, een beetje zelfspot en spotten in het algemeen, maar ik vind het wel grappig, quick and dirty gedaan in 5 minuutjes:

Afbeelding

Erg gewaagd ontwerp, maar wél retestrak al zeg ik het zelf! Zullen er niet veel van zijn :P Hij wordt helemaal compleet gemaakt met led knipperlichtjes (als dat gaat lukken met de electronica). Stickers krijg ik aangeleverd via mijn pa, die werkt bij een schadeherstelbedrijf die de politieauto's voor Rotterdam-Rijnmond weer hersteld!

Dat gaat lachen worden op auto-meetings! (waar ik de bike dus voor gekocht heb!)

:) :D :) :D :)
Dan moet je er ook van de sirne dingen op zetten. (zie plaatje)
Maardan heb je denk ik een brommer accu nodig of een kleine motoraccu. En misschien heb je een dynamo nodig. 4 van die kleine fietsdynamo's? 1 aan elke kant van een wiel.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Yankovich op za 15 jul 2006, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
ferryn
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door ferryn »

in plaats van politie moet je "wouten" neer zetten :D
[quote="Divirion"]De zoekfunctie geeft pas een hoop vermogen.

[img]http://i92.photobucket.com/albums/l5/Divirion/zoeken.jpg[/img][/quote]
Prelude

Bericht door Prelude »

Of een Polini logo:

Afbeelding

Ook leuk :P

Over de lampjes: Ik kan er wel iets in verwerken, ruimte voor een accu is er toch wel, alleen zijn de lampjes weer zo duur. Bij de autoshop is vanalles te krijgen gelukkig. Ook een sirene ga ik erop bouwen dan, AllRide heeft een leuke soundgenerator, dus eens kijken of dat te betalen is allemaal (het is en blijft een ding waar ik weinig op zal rijden, het is meer voor de show).

Daarnaast lijkt het me wel leuk om een keer het cirquit op te gaan, en dan achter die opgevoerde bikes jagen met mijn lampjes en sirene 8)

LET OP! BOVENAAN DE PAGINA STAAT EEN POLL, VUL DIE EVEN IN PLEASE :lol:
ganta

Bericht door ganta »

hahaha vet ontwerp :lol:
succes ermee 8)
marijnoo

Bericht door marijnoo »

Leuk idee, had er ook al eens over gebrainstormd, kunnen ze vast waarderen. ;)
Prelude

Bericht door Prelude »

Lijkt me wel een stunt om een keer voorbij het politiebureau te rijden met dat ding. Iig staat er op de planning om 'm een keer daar heen te dragen, en naast zijn grotere broer op de foto te zetten 8) Geen idee of ik dan meteen een bekeuring ga krijgen ofzo :twisted: Maar dan is het iig de moeite waard (wel een dure foto).

Stickers komen morgen mee :D Helaas moet ik dan weken. Dinsdag ben ik een dag vrij, dus dan ga ik primer en lak halen, schuurspullen liggen al klaar. Ook zorg ik voor updates via foto's en verhaaltjes.

Wat ook leuk is, binnenkort is er hier "De Grand Prix van Middelharnis" (waar ik dus woon), en dan gaan er allemaal auto's motoren en brommers racen. Een maat van me heeft ook een minibike, en we gaan dan vragen of we ook een rondje mogen doen, ik ga dan achter hem aanrijden met mijn politiebike :D Kijken of dat wat gaat worden (t moet iig een hoop lol opleveren lijkt me zo!).

Vergeet ook niet te stemmen (gaat lekker, iedereen vind de politie bike het tofst), alhoewel ik nu pas zie dat de Brainiac bike er niet bij staat in de poll :shock:

keep you updated :wink:
Tobias..(H)

Bericht door Tobias..(H) »

is wel echt een vet idee die politie minibike :P ik wens je veel
succes toe :D

Tobias
basjee
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door basjee »

zeker de moeite waard die politie bike.
neem dan wel zo'n polini logo 8)
neem er wel de tijd voor zodat het lekker strak wordt.
lekker origineel!
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
Prelude

Bericht door Prelude »

Tja of het orgineel is weet ik niet, maar ben ze nog niet eerder tegengekomen.

Iig ga ik er zeker ruim de tijd voor nemen, aangezien het blokje zelf ook onderhanden genomen gaat worden. Alles uit elkaar, verbeteren waar mogelijk, en dan netjes in elkaar schroeven, en de show stelen op meetings en dergelijke.

Bedankt iedereen voor de leuke reacties! Ik zit nu te twijffelen of ik een nieuw topic aan zal maken met een bip (bike in progress) of juist verder zal gaan in dit topic :roll:
Plaats reactie