Polini 911 Rep.
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Nicolaas-racing
Jah ben begonnen op de kartbaan in Huizen en heb pas 1 keer in poeldijk gereden. Ik denk dat poeldijk leuker is om te rijden maar huizen makkelijker is om te rijden. Huizen is ook een stuk kleiner en heeft niet van die gevaarlijke/irritande bruggen die erg onoverzichtelijk zijn. Maar dat neemt niet weg dat Poeldijk zeker een leuke baan is.
-
de winter
- forum gebruiker
- Contacteer:
Even offtopic(deden jullie tog alNicolaas-racing schreef:Jah ben begonnen op de kartbaan in Huizen en heb pas 1 keer in poeldijk gereden. Ik denk dat poeldijk leuker is om te rijden maar huizen makkelijker is om te rijden. Huizen is ook een stuk kleiner en heeft niet van die gevaarlijke/irritande bruggen die erg onoverzichtelijk zijn. Maar dat neemt niet weg dat Poeldijk zeker een leuke baan is.
Voor derest mooi dat je tervreden ben over de bike.
-
Nicolaas-racing
-
Nicolaas-racing
Thanx Ray.
Ik heb nog veel meer besteld maar dat is zoal klein spul. Trouwens ik heb ook een ZOcchi bobine besteld.
Ik krijg een mailtje van Mieloshop zodra hij alles voor me heeft liggen dan ga ik het ophalen in Almere en dan kan het werken weer beginnen.
Ik heb op de planning om er mischien andere velgen onder te gooien, alleen ik weet niet wat er past. Zouden GRC RR velgen kunnen passen ?
Ik heb nog veel meer besteld maar dat is zoal klein spul. Trouwens ik heb ook een ZOcchi bobine besteld.
Ik krijg een mailtje van Mieloshop zodra hij alles voor me heeft liggen dan ga ik het ophalen in Almere en dan kan het werken weer beginnen.
Ik heb op de planning om er mischien andere velgen onder te gooien, alleen ik weet niet wat er past. Zouden GRC RR velgen kunnen passen ?
Alles is pas te maken
Waar je even naar moet kijken,is dat naar mijn weten de std Grc rr velgen GEEN uitneembare naaf heeft. Waar je dus op moet letten is dat de montage van de remschijf overéén komt.
Succes.
Waar je even naar moet kijken,is dat naar mijn weten de std Grc rr velgen GEEN uitneembare naaf heeft. Waar je dus op moet letten is dat de montage van de remschijf overéén komt.
Succes.
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
-
de winter
- forum gebruiker
- Contacteer:
Nouwja als je je voorvork moet gaan verbouwen..Valeray schreef:Alles is pas te maken![]()
Succes.
Maar als je de diameter van de remschijf weet kun je die er mischien gewoon op latan zitten, maar moet de diameter wel het zelfde zijn.
Veel suc6 met de bike!! Owja dat rode bougiedopje, heb ik al veel op gevloekt
-
Nicolaas-racing
Ik moet daar nog even naar gaan kijken want er komt zoiezo een andere voorvork in. Er komt een originele Polini voorvork in dus dat moet ik nog even uitvogelen al die maten e.d
Ik heb trouwens wel veel op de planning staat maar ik weet zeker dat als alles loopt zoals het nu verloopt het wel goed komt.
Ik heb trouwens wel veel op de planning staat maar ik weet zeker dat als alles loopt zoals het nu verloopt het wel goed komt.
-
Nicolaas-racing
Hallo jongens.
Ik heb echt een dringend verzoek. Ik ben opzoek naar een ZOcchi uitlaat en een setje PMT41 banden. De T41 banden moet ik weer hier op het forum zoeken omdat Mieloshop stopt met het handelen in minibike onderdelen.
Over de prijs, daar komen we het wel uit!!
Graag een berichtje achterlaten!!
Ik heb echt een dringend verzoek. Ik ben opzoek naar een ZOcchi uitlaat en een setje PMT41 banden. De T41 banden moet ik weer hier op het forum zoeken omdat Mieloshop stopt met het handelen in minibike onderdelen.
Over de prijs, daar komen we het wel uit!!
Graag een berichtje achterlaten!!
-
Nicolaas-racing