Speedydevils Bike [UPDATE pag.2 !!!] 14/08/06

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

speedydevil

Speedydevils Bike [UPDATE pag.2 !!!] 14/08/06

Bericht door speedydevil »

Heey hier stel ik dan na lang klooien met kopen en nadenken mijn luchtgekoelde chinees voor...
Eerst wilde ik een b1 rep. kopen maar nadat ik had nagedacht over de kosten die er aan verbonden zouden zijn denk maar aan : krukaslagers,andere koppeling en ga zo maar door.Toen heb ik gekozen voor de bike die ik nu heb mischien dat ik later toch een fabrieks koop of een b1 rep.(maarja eerst een leren rijden)

Zo zag mijn bike eruit nadat hij met de post binnen kwam:
Afbeelding

Zo zag hij volgende dag uit

Afbeelding
Afbeelding

De dingen die ik nog ga veranderen en die al klaar zijn±
Rocketkey
Strakkere veertjes KLAAR
Verlicht vliegwiel KLAAR
Zelfbouw terugloop uitlaat In Behandeling
Ultra high performance powerfilter KLAAR
Uitlaatpoorten uitvijlen KLAAR
En daar hou ik het maar even bij
Laatst gewijzigd door speedydevil op ma 14 aug 2006, 11:02, 8 keer totaal gewijzigd.
RaceBeest

Bericht door RaceBeest »

Heej vette bike en ik zou die stickers er ook gelijk afgehaald hebben vind ze nooit mooi,
veel succes met je bike
Greetss :wink:
Franky

Bericht door Franky »

Hey succes met je bike,
Alleen nog wel de remmen en zo afstellen :)
Misschien ook nog de uitlaatporten uitboren :wink: .
speedydevil

remmen zijn al afgesteld en uitlaatpoorten uitvijlen/boren staat zeker op het programma
Franky

Bericht door Franky »

das mooi :wink:
Panic Machine

Bericht door Panic Machine »

leuke bike hoor!!!!
GerbenW
forum gebruiker

Bericht door GerbenW »

leuke bike ! :) :wink: :roll:
Zelfbouw project !:wink:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=15968
straatrat

Bericht door straatrat »

Hey leuke bike, die je gekozen hebt, een b1rep kan je later nog altijd halen want ze worden enkel maar beterkoop :wink: ( je ex quadje ligt trouwens al uit elkaar, dit weekand bevestigingen voor de nieuwe motor lassen :lol: ) Een rocketkey heb ik hier nog ergens liggen, had em uit mijn mt2 gehaald vanwege dat ie zo moeilijk starte ermee.
speedydevil

En waarin ga je rocketkey zetten??
speedydevil

Zo even een verslagje vandaag even wezen rijden op parkeerplaats bij Nedcar. Flink wat kneedowns geprobeerd een keer gevallen,toen kwam de remhendel in mijn kruis #-o Voor de rest heb ik een fijn adag gehad alleen wat warm volgende keer rijden wordt in Genk :P

P.S: Ik heb ook een filmpje gemaakt met ON-board camera dat post ik vanavond omdat de batterij van m'n telefoon leeg is :oops:
Gast

Bericht door Gast »

mooi mooi!!
heb gisteren ook mijn eerste kniedowns geoefend
geweldig gevoel vind je niet??
maar ja zo leer je he met vallen en opstaan
speedydevil

Ja dat is zeker een heerlijk gevoel ik heb het al met andere bikes kunnen ervaren (kneedowns dan hé )
straatrat

Bericht door straatrat »

speedydevil schreef:En waarin ga je rocketkey zetten??
Ik steek dat ding nergens meer in hoor, je merkt er bijna niets van vind ik. Je laat me maar weten wanneer je in Genk gaat rijden, dan kom ik zeker eens kijken als ik er geraak, mss breng ik m'n mt2 zelfs wel mee dan :oops:

*Lees ook net dat je gevallen bent, troost je mijn ganse rug, handen, polsen en heup liggen ook open, in de pocht besloot een clipon van het stuur gewoon los te laten zodat ik nu met asfaltexzema zit en een geschafde b1rep :oops:
speedydevil

Kan ikd ie rocketkey kopen van je en dat van die clipons das echt wel shit zat vandaag met een scheve bout van de ophanging heel m'n duim aan opengehaald Grrrr die spleetogen
speedydevil

Update 2

Vandaag mijn uitlaatpoort uitgevijlt ging zeker goed en zal moregen nog even foto's maken omdat de batterij van de camera opzijn
Plaats reactie