Project 2: AE's B1 Replica !!!VERKOCHT!!!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
AngelEyes
Ik weet dat je top naar beneden gaat, maar het gaat mij om de trekkracht! En omdat ik de top nog niet haal op het langste stuk van deze baan kan daar nog wel wat vanaf!hiuy schreef:maar met een groter achtertandwiel ga je geen top halen he ga je alleen maar trager bij gaan en ietsje sneller trekken,en sooo veel bruggen is levensgevaarlijk op de pocketAngelEyes schreef:6/72, ze gaan daar binnenkort de baan veranderen.. Zit eraan te denken om een nog groter achtertandwiel te nemen aangezien ik ze top nog niet haal!Sharkbite schreef:Je gaat er mooi en soepel over.
Wat vertanding reed je daar?![]()
.snap niet dat ze jullie daar zelfs op laten rijden echt heel onverantwoord
.heb niks tegen de minibiker's hier maar mijn vinger wijst in de richting van de kartingeigenaars.
groeten steven
Tja, en die fly-overs.. Je moet goed weten wanneer je gas geeft en wanneer niet, ik heb er verder geen problemen meer mee!
-
Patrickn
-
AngelEyes
Dat zou cool zijnPatrickn schreef:mooie filmpjes, ik wil daar ook nog eens rijden, ben vandaag jarig en wordt zo (14:00) door rijschool opgehaald dus hopelijk snel rijbewijs halen en dan kom ik ook zeker naar poeldijk
grtzzz patrick
Heb vandaag een PMT T41 achterband gekocht aangezien ik met de chinese variant te veel weggleed

Tevens ben ik weer met de tank-zit combo bezig>>nieuw kleurtje, kleuren die beter passen bij mijn racepak
Gr
AE
- Aikido gast
- forum gebruiker
-
kleine_duivel
- spammer
-
D_shooter
- doede46
- forum gebruiker
dat is wel een heel tov idee eigenlijkD_shooter schreef:mischien inspiratie van k3 alle kleuren van de regen boog:P:P:P:P:P
ben zeer benieuwd kan je niet gewoon 5 kappensets kopen dan kan je af en toe afwisselen
zonder steeds te spuiten
of niet??
MvG groetjes patrick
PS:wedstrijdje gedaan met puch die 76 loopt whahah 10 euro rijker
ben benieuwd AE naar de nieuwe kleuren..word ongetwijfeld prachtig..
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
I’d like to smell burned rubber in the morning!!