Prelude's politie minibike project! (striping af zie p6!)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Club
-
Prelude
-
straatrat
-
Prelude
Ben student
Dus dan heb je al niet zo heel veel geld... maar ik werk me dus de pleuris voor allerlei leuke speeltjes 
En een accu + lampjes kan ik altijd nog kopen, maar eerst de dingen die ik echt wil hebben omdat ik ze al lang zoek... En de minibike maar bijzaak is... Dusja...
Maar het gaat zeker goed komen! Ik zit alleen nu te zoeken naar een politie sticker, maar die kun je gewoon nergens vinden he... En laten maken kost me te veel... Dan maak ik er zelf wel 1 (heb hier een fotoprinter staan die watervaste stickers kan maken, maar dan moet ik eerst stickervellen kopen...).
En een accu + lampjes kan ik altijd nog kopen, maar eerst de dingen die ik echt wil hebben omdat ik ze al lang zoek... En de minibike maar bijzaak is... Dusja...
Maar het gaat zeker goed komen! Ik zit alleen nu te zoeken naar een politie sticker, maar die kun je gewoon nergens vinden he... En laten maken kost me te veel... Dan maak ik er zelf wel 1 (heb hier een fotoprinter staan die watervaste stickers kan maken, maar dan moet ik eerst stickervellen kopen...).
-
Wilko
-
Thijs van Rooy
-
Prelude
Both sides bestickerd!
Ben ook nog naar de politie geweest met mijn bike. Maar ik moest bellen met afdeling communicatie omdat je niet zomaar politievoertuigen mag fotograferen, én omdat mijn bike illelaal is (mag alleen op mijn slaapkamer of privé terrein staan, zelfs ind e auto mag het niet blijkbaar). Best raar, hoe zit dat dan met speelgoed?
Ik heb wel van de baliemevrouw coole 112 en 0900-8844 stickers meegekregen
-
Tobias..(H)
-
mafia_gangster741
-
Prelude
Eensch met RaceBeest. Be an original!
Verder kan ik niemand tegenhouden, maar voor de na-apers, hoop ik dat ze bij het showen van hun bike dan een stemmetje op hun schouder horen roepen: "gejat! gejat!"
Zeker omdat dit project ook speciaal voor FlakkeeRacingTeam gebouwd is (ter promotie van de club). Tevens ben je dus ILLEGAAL bezig, aangezien de politiekleuren / kenmerken alleen voor de daarvoor bedoelde diensten gebruikt mogen worden!
@ Tobias..(H)
Die stickers komen ws op het achterspatbordje... Ik twijffel alleen erg omdat het me nét iets te veel politie replica wordt. Ik denk zelf dat ik dan een ander nummer zou kiezen (221 en 0600-7766). Maar daar wacht ik nog mee, aangezien ik nog wel graag een foto wil, en het anders wellicht té politiebike gaat worden, en ze ws geen accoord gaan geven. Ik denk ook dat dat nu al het geval is hoor, ik denk niet dat het makkelijk gaat worden om zo'n ding op de foto te krijgen...
@ Tobias..(H)
Die stickers komen ws op het achterspatbordje... Ik twijffel alleen erg omdat het me nét iets te veel politie replica wordt. Ik denk zelf dat ik dan een ander nummer zou kiezen (221 en 0600-7766). Maar daar wacht ik nog mee, aangezien ik nog wel graag een foto wil, en het anders wellicht té politiebike gaat worden, en ze ws geen accoord gaan geven. Ik denk ook dat dat nu al het geval is hoor, ik denk niet dat het makkelijk gaat worden om zo'n ding op de foto te krijgen...
-
Tobias..(H)