Minibikerijders gezocht
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Gast
Minibikerijders gezocht
Hallo allemaal,
Ik ben bezig met een artikel over minibikes. Ik zou het heel leuk vinden om met mensen in contact te komen die in Arnhem of omgeving wonen en zelf rijden op minibikes / kinderen hebben die op minibikes rijden / het leuk vinden om eraan te sleutelen etc.
Heb je zin om mij er meer over te vertellen? Mail dan naar redactie.koerier@whk.wegener.nl.
Groeten, Mirjam
Ik ben bezig met een artikel over minibikes. Ik zou het heel leuk vinden om met mensen in contact te komen die in Arnhem of omgeving wonen en zelf rijden op minibikes / kinderen hebben die op minibikes rijden / het leuk vinden om eraan te sleutelen etc.
Heb je zin om mij er meer over te vertellen? Mail dan naar redactie.koerier@whk.wegener.nl.
Groeten, Mirjam
EINDELIJK!
Iemand die positief over minibikes wil redacteren! Hier zullen vast wel veel mensen op willen reageren!
Nog een bepaalde voorkeur uit welke omgeving u minibikers nodig hebt?
Iemand die positief over minibikes wil redacteren! Hier zullen vast wel veel mensen op willen reageren!
Nog een bepaalde voorkeur uit welke omgeving u minibikers nodig hebt?
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
-
Gast
-
kleine_duivel
- spammer
Re: Minibikerijders gezocht
LEUK man.. euhmm vrouw denk ik. Maar voor welke krant schrijf je? Die ga ik dan zeker kopen als de artikel verschijnt.Mirjam3000 schreef:Hallo allemaal,
Heb je zin om mij er meer over te vertellen? Mail dan naar redactie.koerier@whk.wegener.nl
Groeten, Mirjam
EDIT: redactie.koerier@whk.wegener.nl <--- hier staan volgens mij de initialen van de krant in ofnie? Maar wat betekent het?
-
Gast