en zet je hem langs zen grote broer en dan een foto
Tobias
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
En dan kan de motorwout hem ook meteen mee terug nemen zkerTobias..(H) schreef:en waarom wil dat niet lukke?anders zoek je toch een moterwout
en zet je hem langs zen grote broer en dan een foto
Tobias
Nou dan heb ik vandaag al veel strafbare gezien..Prelude schreef:Sterker nog, als je er mee loopt (ding op de grond rijden, jij de handgrepen vast), dus niet erop zit maar er naast loopt, dan ben je al bestuurder, en dus strafbaar
ooow??? ik heb al 2 x een politie auto gepaseert en toen ik er op zatPrelude schreef:Sterker nog, als je er mee loopt (ding op de grond rijden, jij de handgrepen vast), dus niet erop zit maar er naast loopt, dan ben je al bestuurder, en dus strafbaar
Er zullen vast agenten zijn die het best kunnen waarderen en je een foto laten maken.Prelude schreef:Lees nog eens, en kijk vooral naar de foto's van mijn bike. Die ben ik dus per direct kwijt he? Plus dat je dus geen foto's mag maken van politievoertuigen!ruud schreef:als je hem naast ene motor van de politie zet zullen ze hem heus niet in beslag nemen hoormitst je niet rijdt natuurlijk.