Hallo ik ben nieuw op deze forum en ik heb een vraag.
ik heb nu een mini-crosser al paar maanden maar ik wil nu een blata b1 replica watergekoeld kopen omdat hij vrij snel gaat, maar ik weet niet wat voor een ik lees hier dat de meeste mensen hem bij nemeco groothandel hebben gekocht maar die hebben maar 6.2 pk en volgens mij niet zo goede kwaliteit dus ik wil er eentje kopen bij brielleminibike dat lijkt me een goede hier heb ik een foto ervan
hij heeft trouwens een alu radiotor en mooie handvaten en hij ziet er vrij goed uit hij heeft 8.5 pk maar maakt dat verschil uit een alu radiotor?
ik heb gelezen op *geen sponsor* dat een technigas gp1 heel goed is dus die wil ik er op zetten heeft dat veel zin?
Deze bik heeft ook gewoon 6.2 pk (ongeveer dan, je weet het nooit met die chinezen)
En deze is wel iets beter volgens mij als die van nemeco, kijk maar naar de radiateuren die ander kleine dingen.
En je wilt hier een techingas onderzetten... dan moet ik je toch teleur stellen, want die is voor 49cc en dit is een 39cc..
Als je een goeie uitlaat wilt, dan zou ik voor een ABT uitlaat gaan !! Kijk eve boven aan deze pagina,d an kom je nog veel meer te weten over deze uitlaat, en deze bike. Dan is het topic van hank
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
het enige wat beter is zijn de remschijven maar die blauw/gle van nemeco heeft die ooken de radiator.
een technigas kan wel onder een 39 cc maar niet op een blata replica voor de b1 replica kan moet jke een zocchi of een ABT kopen of die uitlaat bij Jarno, want een technigas past met aanpassingen onder een polini replica
Dat is geloof ik een 8.5. Je hebt ook oudere blokken maar die zijn 6.2. Maar zo tezien staat er AL bij je op de trekstarter dan is het waarschijnlijk een 8.5
bedankt voor al de reacties maar hoe hard gaat die ongeveer met een abt uitlaat erop? en wat heeft het voor zin om de onderste kap weg te halen want bijna iedereen die z'n blata replica custom maakt haalt die weg.
ik ga hem waarschijnlijk ook custom maken en hoe duur kost het spuiten?
het spuiten kost zo tond de 70 toen ik het vroeg zeiden ze,, een Abt uitlaat kost 180 euro maar je krijgt er heel veel trekkracht bij maar ik weet niet hoe hard erdor gaat want je bike gaat standaard 60.
PS als je stickers wil laten maken stur mij een PB
Henry schreef:Dat is geloof ik een 8.5. Je hebt ook oudere blokken maar die zijn 6.2. Maar zo tezien staat er AL bij je op de trekstarter dan is het waarschijnlijk een 8.5
volgens mij is die minibike die Hank had getuned 8.5 pk versie maar hoe snel gaat zo'n 8.5pk dan? ik heb gehoord dat hij ongeveer 85-100 gaat klopt dat een beetje?
Dat ligt aan je tandwiel verhouding als je 6/68 op de kartbaan gebruikt dan loopt hij lekker ,wil je op een buitenbaan dan zul je vooraan groter moeten en achter kleiner en dan zal hij redelijk in de buurt komen van de 85 km .