Bedankt voor de leuke reacties maar nu heb ik een vraag hoe zet je zoon ijzerstaafje("paraplustok") vast aan je radiateur?
Want als je er een schroefje in doet komt het tegen zoon kanaal aan
Daniel52 schreef:Bedankt voor de leuke reacties maar nu heb ik een vraag hoe zet je zoon ijzerstaafje("paraplustok") vast aan je radiateur?
Dat is gewoon met een boutje gedaan maar dan net kort genoeg dat hij niet tege het koelkanaal komt. Heb wel een paar van die kleine koelvinnetjes moeten wegdoen maar dat gaat het niet maken. In de kaders van de radiator is schroefdraad getapt.
Ik heb een probleem als ik probeerde vandaag mijn voorvelg eraf te halen maar die pin van je voorvelg zit bij mij harstikke vast heeft iemand anders dit ook?
En hoe kan ik hem er dan uithalen gewoon hard er tegen aan slaan? Iemand een tip?
Daniel52 schreef:Bedankt voor de leuke reacties maar nu heb ik een vraag hoe zet je zoon ijzerstaafje("paraplustok") vast aan je radiateur?
Idd hoe bevestig je deze op de radiateur? Ik wil dit ook gaan maken, maar ben bang dat ik dan meteen mn radiateur mol.
Daniel52 schreef:Ik heb een probleem als ik probeerde vandaag mijn voorvelg eraf te halen maar die pin van je voorvelg zit bij mij harstikke vast heeft iemand anders dit ook?
En hoe kan ik hem er dan uithalen gewoon hard er tegen aan slaan? Iemand een tip?
Het is helaas een beetje mis gegaan...
Ik heb er met te veel kracht tegen aan geslagen en vergeten er een houtje ofzo tegen aan te doen
Dus nu krijg ik mijn boutjes er niet meer op en hij is een beetje versleten door de tang Niet zo handig van me maarja nieuw draad erop tappen lukt niet dus ik denk dat het een nieuwe as word