ik heb een advertentie op marktplaats gezet met het volgende bericht:
ik wil u bij deze vrage als u een minibike heeft of 1 er gaat aanschaffen NIET OP DE OPENBARE WEG RIJDE. hier zijn de minibikes niet voor bedoeld en dit belemmerd onze hobby..
was net op rtl4 nieuws ze worden hard aan gepakt en er wordt gesproken voor verkoop verbod dus we worden flink genaai door die wegpiraten als jullie zonodig willen rijden rij dan op een baan als je geld heb voor een minibike kun je heus 15euro of 20euro uitgeven voor op een baan te rijden dus verziek het niet voor de anderen denk eens na..............
Ik hoop echt nie dat ze de verkoop verbidden want dan wordt ik gek
Maar hoe doen ze dat dan met mensen die voor de hobby op banen rijden
want die pakken ze dan ook.
Mischien dat ze alleen de goedkope chineze aanpakken
kunnen wij die kerels die zo mongolisch idioot op de openbare weg hebben gereden niet opzoeken en mischien een lesje leren eentje waardoor ze niet meer kunnen rijden en dat moeten ze op internet zetten en op tv uitzenden dan weet ik cker dat mensen nie tmeer op de straat gaan rijden
ik zag gisteren op 4 in het land een man die van zijn bike viel het was een polini 911 replica en dat was volgens mij in huizen of harderwij, maar ze zeggen heel vak ja die minibikes kunnen snelheden van 100 km per uur halen en soms kosten ze minder dan 150 terwijl die bike maar 50 gaat
En DoC
Ik wilde het eerst eens gaan aanpakken met een soort van actie op te zetten ik ben al bezig met een site. Waarom moeten de verkoop stilgezet worden er zijn toch ook mensen die alleen op kartbanen of eigen terrein rijden.Verder is Twan al goed bezig in het nieuws toppie werk
koopverbod op minibikes.. dat zal niet zo snel gebeuren denk ik.
en als dat te sprake zou zijn zal het alleen maar voor maar de chinese minibikes gelden.
en Twam je bent echt heel goed op weg !
bedankt, namens vele denk ik