Op welke hoogte komt het blok (puch)

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

basjee
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door basjee »

die linker staat te koop en de rechter is verkocht.

en nee ik weet niet wat je bedoeld :oops:
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
rutger kluun

Bericht door rutger kluun »

mark007 schreef:Oh dit is lars zijn oude bike? Misschien zou je iets van de uitlaat kunnen halen. Dat ijzeren randje bijvoorbeeld. En anders mischien op zoek naar een nieuw kleiner tankje?
Klopt ja, daarom was ik eigenlijk ook wat terughoudend met het plaatsen van foto's, ik kan me zo voorstellen dat het niet op prijs zou worden gesteld. Maar ik ga voor een ander frame.
Misschien dat lars deze terug wil nemen, hij verkocht de bike immers ook in onderdelen.
basjee
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door basjee »

@ lars.
de bike stond ind eerst in elkaar.
Nu past het tankje en de uitlaat niet.
Op die foto ligt er een totaal andere uitlaat onder en een heel ander zitje.
dus misschien heeft hij met de proma cc en de chinese kap helemaal nooit in elkaar gestaan. :roll:
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
rutger kluun

basjee schreef:@ lars.
dus misschien heeft hij met de proma cc en de chinese kap helemaal nooit in elkaar gestaan. :roll:
Hij heeft met die proma en dit zitje ook nooit in elkaar gestaan. Lars zei me dat deze proma er zo onder zou passen, ik hoefde alleen de demper iets lager te zetten. Er paste helemaal niets, dat is ook de reden warom het frame nu wat langer is. Nu past die proma er teminste tussen. Ik had hem via de pm al gezegt dat ik wel wat zelf kon maar niet veel en dat ik gewoon iets zoek wat ik in elkaar kan schoefen en dan kan rijden. Maarja, alweer belazert dus. Jammer.
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

rutger kluun schreef:
Hij heeft met die proma en dit zitje ook nooit in elkaar gestaan. Lars zei me dat deze proma er zo onder zou passen, ik hoefde alleen de demper iets lager te zetten. Er paste helemaal niets, dat is ook de reden warom het frame nu wat langer is. Nu past die proma er teminste tussen. Ik had hem via de pm al gezegt dat ik wel wat zelf kon maar niet veel en dat ik gewoon iets zoek wat ik in elkaar kan schoefen en dan kan rijden. Maarja, alweer belazert dus. Jammer.
Ik heb je gezegt dat de uitlaat aangepast moet worden en je zei dat is geen probleem ... ik heb erbij gezegt dat deze uitlaat beter was dan de pijp die er onder zat want dat was gewoon een gebogen buis ..

Het tankje zou niet helemaal passen maar jij zei : 'Dat komt wel goed' jij had nog genoeg tijd als je aan het werk was ..

Via de PB heb je 1 keer wat gevraagt en nooit meer terug gestuurd dus ik nam aan dat het je lukt ..

Verder had je de bike gekocht "Met werk' Dus niet een kant er klare bike ...

Ik hou er nu over op want mij een oplichter noemen daar ben ik niet van gedient :!:

*Lg*
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
rutger kluun

Lg tweewielers schreef:
rutger kluun schreef:
Ik heb je gezegt dat de uitlaat aangepast moet worden en je zei dat is geen probleem ... ik heb erbij gezegt dat deze uitlaat beter was dan de pijp die er onder zat want dat was gewoon een gebogen buis ..

Het tankje zou niet helemaal passen maar jij zei : 'Dat komt wel goed' jij had nog genoeg tijd als je aan het werk was ..

Via de PB heb je 1 keer wat gevraagt en nooit meer terug gestuurd dus ik nam aan dat het je lukt ..

Verder had je de bike gekocht "Met werk' Dus niet een kant er klare bike ...

Ik hou er nu over op want mij een oplichter noemen daar ben ik niet van gedient :!:

*Lg*
Ik heb je idd een keer een pm gestuurd.
Het antwoord wat ik toen terug kreeg was.

"Moet pas te maken zijn onder bikes die nog kleiner zijn zit ook vaak een proma ...."

Lekker nietszegend en ongeinteresseerd. Ik heb je voorgesteld om bij je langs te komen zodat we er samen even naar konden kijken maar daar heb je niet eens op gereageerd. Je wist heel goed dat dit niet ging passen en hebt tegen beter weten in mij dit ding verkocht.
Plaats reactie