soww jongens me minibike is binne!!!(vorige week al, maar heb het razend druk op me werk en heb dus vrij weinig tijd)
dus snel me bike uitgepakt en em in elkaar gezet!!en een paar dingen aangepast zoals ik het hebben wil.
daarna gelijk uit getest natuurlijk en moet zeggen als beginner op een minibike, echt stoer!! wil niks anders meer!!
na me proefrit, ff bekeken wat niet helemaal naar me zin was, en dat waren: de achterste tandwiel is ovaal en heeft maar 54 tanden dus echt trekken ....nee, en steeds me ketting strak, los....strak, los dus heb em aardig wat speling moeten geven om en goed rijdbaar te maken!!
en me carb lekte!!, nou dit was zo opgelost door een klein beetje vloeibare pakking op me pakking van de vlotterbak te smeren.
oja en in me uitlaat bleek geen demper wol te zitten(vandaar die !CENCUUR! herrie!!) dit heb ik dan ook maar gelijk gevuld met steen wol, moet zeggen tis een stuk rustiger nu!
maar voor de rest ben ik er super blij mee!!
dit is em!!
ik ben dus nog wel van plan om er een beetje dingen aan te veranderen, want het optrekken gaat nu nog niet zo snel als dat ik zou willen eigenlijk
dus der zullen genoeg updates van komen hehe
groetjes ba searcher!!