Mijn broertje heeft onlangs een minibike aangeschaft en nu is het zo dat ie wel goed loopt zonder shoke maar nu als hij rijd en vol gas geeft slaat de minibike af of zelf UIT.
Hoe kan ik dit verhelpen want ik zie wel een stationairschroef zitten .. maar moet je het daarmee kunnen verhelpen of ..
Heb dit probleem ook, en dat warm draaien haalt niets uit bij mij.. het is een raadsel. Misschien valse lucht.. maar bij mij is er geen pakking kapot, bij jou wel, topicstarter?? Controleer je pakkingen even
rij eerst rustig weg en niet als een mongool vol gas weg want dan verzuip ie dus eerst paar keer rustig wegtrekken en dan kijken of die in een keer volgas wegtrek als dit het niet is andere sproeier
hondaxtreme schreef:rij eerst rustig weg en niet als een mongool vol gas weg want dan verzuip ie dus eerst paar keer rustig wegtrekken en dan kijken of die in een keer volgas wegtrek als dit het niet is andere sproeier
je moet altijd eerst ff rustig weg rijden maar het kan zomaar dat er een andere sproeier inmoet met die chinezen want die pleure er maar wat in net zoals ik had 62 en een vriend van mij 68
Ik heb ook iets wat er op lijkt maar ik heb hem een half uur gewoon laten lopen zonder gas te geven , daarna een klein beetje gas geven en zo steeds meer gas geven, en dan loopt hij perfect.
maar als ik er dan op ga zitten dan trekt hij haast niet en dan geef ik iets meer gas en dan valt hij langzaam uit.