Distefano's Blata Elite WRS Special Edition
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Johan911 rep.
- forum gebruiker
weet je toevallig ook wie ?>Johan911 rep. schreef:nee iemand heeft deze speciaal laten maken, maar diegene is hem nooit komen ophalen.
Ik zat ook te twijfelen om deze blata te halen, maar ik ging toch maar voor een nieuwe
en waar ?
Zelfbouw project !:wink:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=15968
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=15968
-
Johan911 rep.
- forum gebruiker
@ Gerben:Van horen zeggen moet een NK rijder de bike hebben besteld bij de importeur maar heeft hem daar nooit opgehaald, Blata dealer Wubs heeft hem toen gekocht en daar is ie 17juni de winkel uit gefietst.
@ Timonthy , Ben dik tevreden met de Bike heb er mijn Hank koppeling ingezet en gaat lekker van zijn plek en over het uiterlijk niks dan lof
@Dannyrossi, weet precies wat je er van vind
nog bedankt voor het afstellen van het één en ander. kan niet wachten tot morgenavond, zie je morgen maatje
@Polini michael: jaja je hebt een rappe bike ,laat het nou maar zo of ga je weer die vervelende handjes van je er op los laten
want BMS staat niet voor Blijf Maar Sleutelen
en laat dat andere blok nou maar lekker bij Leo staan want je hebt nog lang je vliegbrevet niet
@ ValeRay: Hoop dat je bike snel weer de baan op kan en jij er boven op zit want dan kunnen we jou ook weer zien schitteren.
Alle anderen bedankt voor de leuke reacties word er een beetje
van
Gr. Steven
@ Timonthy , Ben dik tevreden met de Bike heb er mijn Hank koppeling ingezet en gaat lekker van zijn plek en over het uiterlijk niks dan lof
@Dannyrossi, weet precies wat je er van vind
@Polini michael: jaja je hebt een rappe bike ,laat het nou maar zo of ga je weer die vervelende handjes van je er op los laten
@ ValeRay: Hoop dat je bike snel weer de baan op kan en jij er boven op zit want dan kunnen we jou ook weer zien schitteren.
Alle anderen bedankt voor de leuke reacties word er een beetje
Gr. Steven
Steven
FF een Uppie...

AMB teller geplaatst kan ik vanavond eens zien of ik iets dichter naar de tijd van Dannyrossi kan klimmen maar verslaan lijkt onmogelijk
1:09:56 mijn snelste tot nu toe is 1:13:49 dus er is werk aan de winkel. 

Zo is ie op het moment, beetje aangekleed en ander achtertandwiel 71T om met nog meer trekkracht de bocht uit te komen
.

AMB teller geplaatst kan ik vanavond eens zien of ik iets dichter naar de tijd van Dannyrossi kan klimmen maar verslaan lijkt onmogelijk

Zo is ie op het moment, beetje aangekleed en ander achtertandwiel 71T om met nog meer trekkracht de bocht uit te komen
Steven
- Aikido gast
- forum gebruiker
-
kleine_duivel
- spammer