nu is mijn vraag welke cilinders zijn hier voor gebruikt
want bij het nk miniracen zijn er ook mensen die met een lc puchblok rijden toch?? zo ja wat met wat voor cilinders rijden hun dan????
paul
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
haha.. doos erom, 2 aansluitingen.. klaar..tazzz schreef:carter aanpassen valt wel mee hoor, gewoon handig zijn.
probeer gewoon ene goedkope 70 te pakken te krijgen en (laat) daar een soort doos om heen lassen, waterdicht, 2 aansluitingen en hij zou het moeten doen, is volgens mij de makkelijkste manier, voor zover het makkelijk is

Maar ook weer veel werk waar je ook veel apperatuur e.d. voor moet hebben ..sander vw schreef:hoi je hoeft hem ook niet gelijk lc te maken om snel te gaan je kunt ook kiezen voor een cillinder van ee minarelli verticaal blok (bijv) een sr viper
daar ziijn ook vrij snelle cillinders voor te krijgen kijk anders even op
www.abtuning.nl staat ook een maxi op met zoon cillinder suc6 er meegr sander
en carter oplassen, Tapeinden verplaatsen, membraan @ carter...sander vw schreef:nou om een viper cillinder er op te maken (luchtgekoelde cil bedoel ik ) dan hoef je niet er veel aparaatuur hebben je moet aleen een opvul plaajte maken tussen je carter en je cillinder van ik geloof 6mm want je zit met de slag van je krukas veel suc6 err mee gr sander
Door een plaat onder je cilinder los je je slag probleem niet op, je cilinder is gemaakt voor een andere slag dan je blok heeft, je zou dus je krukas moeten aanpassen, dus een andere drijfstang moeten persen.sander vw schreef:nou om een viper cillinder er op te maken (luchtgekoelde cil bedoel ik ) dan hoef je niet er veel aparaatuur hebben je moet aleen een opvul plaajte maken tussen je carter en je cillinder van ik geloof 6mm want je zit met de slag van je krukas veel suc6 err mee gr sander

Whahahahhaha Wat een lolditmar schreef:je kan wel een italkit gilardoni 74cc
deze cilinder heeft een slag van 43
puch heeft ook een slag van 43
ja zal hier wel ja carters voor moeten oplassen
en de tapeinden verplaatsen
en de cilinder is wat prijzig
600 euro
maar dan heb je ook wat

Dit gaat denk ik niet werken ...paul schreef: vraagje zit ook nog met de timingen natuurlijk want scootercilinders zijn erg hoogtoerig,is dit te compenseren door de cilinder aan de onderkant af te draaien
zodat je lagere timingen krijgt,alleen komt je zuiger dan weer buiten de cilinder,dus dat kan ook niet denk