Bata Replica - Repsol >> Update nieuwe onderdelen
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Update, ik heb 2 weken geleden even wat spulletjes besteld en ben begonnen met het spuiten van mijn kappen. Helaas was de blanke lak van slechte kwaliteit, dus moet het even opnieuw. Dacht laat is een goedkoop merk proberen, maar voortaan blijf het dus maar bij Motip.
Ik had ook handvaten besteld bij Opvoeren.nl, maar krijg ik zilveren in plaats van metallic blauwe
. Ze hebben nog niet terug gemaild en het is al andere en halve week geleden, dus gebruik ik ze denk maar voor mijn andere minibike.
Bikie ligd nu helemaal uitelkaar, want wil ook het frame nog even spuiten. Verder zijn mijn eigenstickers bijna af.
Besteld bij Deroure (echt top service kreeg het de volgende ochtend al in de bus.).
- Blata achtertandwiel 72 (te minsten zegt de site).
- Ketting KMC, 25H, DG (wat betekend dg eigenlijk?).
Opvoeren.nl
- Punthandvaten
- Turbokit demper (Metallic blauwe)
Nog wat fototjes.

Dat was het voor nu, het is slecht weer dus spuiten zal wel niet opschieten
.
Ik had ook handvaten besteld bij Opvoeren.nl, maar krijg ik zilveren in plaats van metallic blauwe
Bikie ligd nu helemaal uitelkaar, want wil ook het frame nog even spuiten. Verder zijn mijn eigenstickers bijna af.
Besteld bij Deroure (echt top service kreeg het de volgende ochtend al in de bus.).
- Blata achtertandwiel 72 (te minsten zegt de site).
- Ketting KMC, 25H, DG (wat betekend dg eigenlijk?).
Opvoeren.nl
- Punthandvaten
- Turbokit demper (Metallic blauwe)
Nog wat fototjes.

Dat was het voor nu, het is slecht weer dus spuiten zal wel niet opschieten
Laatst gewijzigd door Eyenox op di 29 aug 2006, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=11953
mooie bike zeg. vooral die demper! dat word wel elke avond een poets beurt geven he
was het trouwens makkelijk om het koppelingshuis te polijsten ? ik zou het eigenlijk ook wel willen doen maar ik heb het zelf nog nooit gedaan.
veel plezier er mee.
grt niels
veel plezier er mee.
grt niels
http://video.google.nl/videoplay?docid=-849845263071309493
- lorenzo#42
- forum gebruiker
- Contacteer: