Christafari's GRC GP *Nu met foto's P1*

Fabrieks bikes (BEHALVE chinese bikes) - Factory bikes (except chinese bikes)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Christafari

Christafari's GRC GP *Nu met foto's P1*

Bericht door Christafari »

Jaja, na een hoop ellende en een hoop lol om de kwaliteit van de V-racer, en een telefoontje met Hank, toch maar besloten een GRC te kopen.
Voorkeur had de Laser maar het is een GP geworden.

Heb grootste plannen met de bike:

- Alles voorlopig origineel houden *klaar* :lol:

Binnenkort moet ik er toch maar aan geloven en gaan we voor t eerst met een mini op de kartbaan. Dus als je wilt lachen en als je EHBO hebt dan moet je ik denk volgende week maar naar Poelluk komen :wink: Deze week proberen de koppeling af te stellen (grijpt wel erg laat aan) en kijken of Hank 2 tellen wil kijken naar de staat. Hank, je moet GRC-verkoper worden! :lol:
Laatst gewijzigd door Christafari op zo 03 sep 2006, 11:01, 3 keer totaal gewijzigd.
sando1991
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door sando1991 »

veel succes met de bike :wink: en ben benieuwd naar de foto's :D

groeten Fernando
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=12617]blata elite 14 R[/url]= VERKOCHT..!
http://www.hilversums.nu/?p=profiel&pid=10940
DoC
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door DoC »

Weer een GRC erbij \:D/
www.Indoorminibike.nl
MuK

Bericht door MuK »

weer een GRC GP, het word steeds leuker 8)

ik ben zondag als het meezit in poeldijk met mijn GRC GP, jij ook?

*MuK
thomas1991
forum gebruiker

Bericht door thomas1991 »

Is dit toevallig die GRC GP met zwart frame en groene kappen met een geblokte valg onderop..?

Zoja, dat is wel een mooi ding :wink: Ik zag hem laatst op marktplaats staan.
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
TaiChi16
forum gebruiker

Bericht door TaiChi16 »

:D ikke ook blij :D Grc clubje (?) \:D/

haha ey vet man , plaats snel ff foto ben benieuwd :wink:

mss ben ik er ook zondag in poeldijk mits me mini klaar is ...?¿!?¿... moet guus nog ff belle :P

mzzzzzlz :lol:
Jacob_72
forum gebruiker

Bericht door Jacob_72 »

thomas1991 schreef:Is dit toevallig die GRC GP met zwart frame en groene kappen met een geblokte valg onderop..?

Zoja, dat is wel een mooi ding :wink: Ik zag hem laatst op marktplaats staan.
ik zag hem ook staan ....

maar dat was mooie minibike, had zelf ook wel beetje belang stelling :!:
Christafari

Yep, het was die van marktplaats. Toen ik m zag staan geen moment getwijfeld, telefoon gepakt, beetje onderhandelen, 's middags kijken inpakken en wegwezen.
Zondag denk ik niet dat ik er ben. ff kijken wanneer. Hangt ook n beetje van Karsten af, ff kijken wanneer zijn bike af is. En ff kijken of het lukt met die koppeling.
De afwerking is echt harde plasserwerk vergeleken bij veel andere troep wat ik tot nu toe gezien heb. De zit is wonder boven wonder echt top!

@ Doc, als je wilt ruilen moet je het maar zeggen :lol: Ben stiekem een beetje jaloers op je fiets! Ik heb ook nog een keukenrol van je tegoed van het kwijl wat steeds van mn beeldscherm afgeveegd moet worden :P

@ Tai Chi, lagge man. Zie je cker wel n keer. Kan niet missen, dat groene gevaarte!

Ga proberen morgen ff foto's te maken. En ga ff de tank leeg laten lopen, goeie mengsmering erin en een tijdje laten draaien. Volgens mij moet ie even tot leven gewekt worden...
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Trouwens, ik zag op marktplaats nog een laser staan. Waarom heb je die niet genomen ? Een zwarte GRC laser.
kiteguy
forum gebruiker

Bericht door kiteguy »

aan die eigenaar van de zwarte laser heb ik ook al heel wat emailtjes gewaagd maar tot op heden nog steeds niks gehoord.

dit zal voor hem waarschijnlijk de zelfde reden zijn om een anderre mini te nemen

greetz
snelheid is niet leuk, het is geweldig!!
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

Nicolaas-racing schreef:Trouwens, ik zag op marktplaats nog een laser staan. Waarom heb je die niet genomen ? Een zwarte GRC laser.
mooi, wil je even pbtje met link sturen anders? vriend van me heeft interesse!
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Gewoon www.marktplaats.nl >>> GRC en tadaa daar staat ie..
Christafari

Ja klopt zag de laser staan op de avond dat ik de GP gekocht heb. Hoewel ik de Laser absoluut mooier vind ben ik nu erg blij met de GP en een Laser komt misschien ooit wel. Plus het te investeren bedrag was nog leuk bij de GP. Aangezien het een hobby is van pas een paar weken oud, eerst maar ns kijken of ik het echt zo leuk vind...
Had op het Belgische forum ook een mooie Laser gezien maar toch voor de GP gekozen...
Christafari

Vandaag ff warm laten lopen, ff flink gas gegeven en t klinkt echt vet! Het klinkt alsof ie wat harder gaat dan mn v-racer :lol:
Klopt het dat ik steeds een soort aanlopend geluid hoor, ik denk van dat stuk wat vlak naast de koppeling zit waar de ketting op loopt en bijna op rust?
Christafari

En pica's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De witte valdoppen worden vervangen voor carbon. De bike is niet helemaal origineel meer, er zit een BZM-koppeling in. Maar ik geloof dat ik daar niet wakker van kan liggen :lol:
Laatst gewijzigd door Christafari op zo 03 sep 2006, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie