minicrosser

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

$*_pocketbiker_*$

Bericht door $*_pocketbiker_*$ »

is echt wel geen 100cc :roll: :(
en ook geen pit, het is de motor van een pit, het frame is niet van een pitbike maar de motor wel, omdat ik die meest betrouwde om te crossen....

als je het niet geloofd tsjek dan maar effe hier wat een pitbike is:www.pitbikeworld.nl

dan zul je het verschil wel snel zien hoor :evil: :roll:
$*_pocketbiker_*$

btw: vanzelfsprekend dat je moet schakelen als het een pitbike motor is!!!! :roll:
dragbike 2 fast
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door dragbike 2 fast »

maar geef toe, die eerste foto das allemaal gel** heb je gewoon van een site afgeplukt :? hijs veel waziger als die daaronder.

k wil eerst wel eens ff wat foto'tjes zien voordat ik het geloof, maar we zullen zien hé... :?
Mijn DRAGSTER Minibike is weer begonnen.:P
>>Met 50 cm verlengt en 8 cm verlaagd.<<
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=12272

[img]http://img255.imageshack.us/img255/1169/afbeelding0960it.jpg[/img]
$*_pocketbiker_*$

dragbike 2 fast schreef:maar geef toe, die eerste foto das allemaal gel** heb je gewoon van een site afgeplukt :? hijs veel waziger als die daaronder.

k wil eerst wel eens ff wat foto'tjes zien voordat ik het geloof, maar we zullen zien hé... :?
ik geef toe, het lijkt enorm verdacht met dat het eerst zo lang duurde voor de foto's en dat nu de foto's echt !CENSUUR! zijn, maar ik er echt niets aan doen, mijn ouders zijn wat ouderwets wat foto's betreft en we hebben geen scanner :roll:
me vriendin heeft nog een digitaal fototoestel maar ik zie haar maar volgende week terug, zal effe vragen of ik het mag gebruiken en anders met de gsm, maar dan zijn de foto's ook enorm wazig, ik laat nog van me horen en zal proberen foto's te posten....

btw: sorry dat de foto's bijna tot niet duidelijk zijn :oops:
Ice-Biker

Bericht door Ice-Biker »

omg waar jullie je nu druk om maken? :s
ik heb hem gezien en het is dus deftig een 70 cc ... :s
er is een groot verschil tussen 70 en 110 ...
geloof je het niet dat het zijn foto's zijn? jah wat dan :s hou het voor jezelf als hij jullie probeert in et zak aant zetten is :s
ik vind et erg onvolwassen hoe jullie nu reageren ...
ik heb hem gezien zien rijden alles het is een 70 cc en geen bigbore kit ofzo het is deftig 70 cc ....

spijt me dat ik zo uit de hoek kom maar kom dit namelijk erg beu ...

grtz 8) :wink:
$*_pocketbiker_*$

Ice-Biker schreef:omg waar jullie je nu druk om maken? :s
ik heb hem gezien en het is dus deftig een 70 cc ... :s
er is een groot verschil tussen 70 en 110 ...
geloof je het niet dat het zijn foto's zijn? jah wat dan :s hou het voor jezelf als hij jullie probeert in et zak aant zetten is :s
ik vind et erg onvolwassen hoe jullie nu reageren ...
ik heb hem gezien zien rijden alles het is een 70 cc en geen bigbore kit ofzo het is deftig 70 cc ....

spijt me dat ik zo uit de hoek kom maar kom dit namelijk erg beu ...

grtz 8) :wink:
ja eindelijk, het werd eens tijd dat iemand hier eens getuigde dat hij 70 cc is, ik weet het niet of jullie zo reageren uit jaloezie of wat anders maar het werkt me echt op de zenuwen, als je het nie geloofd moet je eerst zorgen dat je wat van pitbikes kent, sorry maar moest er effe uit hoor :roll: :wink:
minibike 4 live
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door minibike 4 live »

nu wil ik egt een foto zien
wordt wel erg nieuwschierig
wat heeft het je gekost dan en kan ik dat ook laten doen?

groetjes
Alles Staat te koop

van frames tot blokken tot banden
$*_pocketbiker_*$

minibike 4 live schreef:nu wil ik egt een foto zien
wordt wel erg nieuwschierig
wat heeft het je gekost dan en kan ik dat ook laten doen?

groetjes
hoi,

zoals ik al zei: het blok is van een pitbike, dus ik heb mijn frame wel wat moeten aanpassen aan het blok, omdat het frame normaal voor 49 cc chinees blok gemaakt is, heb ook mijn frame verstevigd want er zit wat meer kracht achter dan een standaart chinees blok, het blok alleen heeft mij 534,99 euro gekost (wel enorm goedkoop volgens dat het pitbikeblok is) ikzelf heb ook niet ALLES gedaan, maar alles is bij mij thuis gedaan, een vriend van mij die met pitbikes rijdt en er ook enorm veel van kent omdat hij al jaren in de pitbike wereld zit heeft enorm veel meegeholpen en heeft voor de aanpassingen aan het blok gezorgt (daardoor heb ik geen kosten gehad die ik anders wel zou hebben aan een monteur), ik heb ondertussen dan mijn frame verbouwd en verstevigd, we hebben ook andere veringen gekocht (ook van een pitbike) lassen heb ik ook zelf gedaan (heb al wat ervaring met dat lassen doordat ik verleden jaar een hek van 48 m lang moeten lassen heb voor onze tuin) nu doordat hij heel wat rapper liep met de nieuwe motor erin hebben we ook de remmen moeten vervangen, daar zijn egte thumpstar remmen op gekomen, dus op de vraag die u stelde waar u dit kan laten doen kan ik niet echt op antwoorden, want ik heb alles met mijn vriend gedaan....

hoop dat ik hiermee al je vragen heb beantwoord

greetz, gianni :wink:
speedydevil

Bericht door speedydevil »

Ik zit zelf al 6 jaar op het gebied van motorcross.Ben al met de nodige tunings handelaren in aanraking gkomen en dit is gewoon smoesjes verzinnen en hopen dat niemand erachter komt.Gwoon ff stoer doen ben gewoon eerlijk man
ferryn
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door ferryn »

hahahaha en dat moet ik geloven?
stuur over 3 maanden maar eens egt foto`s :wink:
[quote="Divirion"]De zoekfunctie geeft pas een hoop vermogen.

[img]http://i92.photobucket.com/albums/l5/Divirion/zoeken.jpg[/img][/quote]
$*_pocketbiker_*$

speedydevil schreef:Ik zit zelf al 6 jaar op het gebied van motorcross.Ben al met de nodige tunings handelaren in aanraking gkomen en dit is gewoon smoesjes verzinnen en hopen dat niemand erachter komt.Gwoon ff stoer doen ben gewoon eerlijk man
ah man, aan jou besteed ik gewoon geen aandacht meer, wat voor bewijs we je maar geven je blijft gewoon je eigen dingetje denken, ik reageer nu alleen nog maar op serieuze posters :roll:
ferryn
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door ferryn »

was ik serieus genoeg?
als er een 70cc blok onderhangt kan ik het nog geloven maar een 110cc pitbike blok is wel een beetje overdreven
PS. 450ste bericht

$*_pocketbiker_*$

ik ook 70cc, iemand zei hier dat het een 100 cc was terwijl het 70 cc is, icebiker heeft hem met eigen ogen gezien :wink:
ferryn
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door ferryn »

$*_pocketbiker_*$ schreef:ik ook 70cc, iemand zei hier dat het een 100 cc was terwijl het 70 cc is, icebiker heeft hem met eigen ogen gezien :wink:
een pitbike blok heeft 110cc

$*_pocketbiker_*$

ferryn schreef:
$*_pocketbiker_*$ schreef:ik ook 70cc, iemand zei hier dat het een 100 cc was terwijl het 70 cc is, icebiker heeft hem met eigen ogen gezien :wink:
een pitbike blok heeft 110cc
niet allemaal, 50cc is de lichtste pitbike....
Gesloten