*geen sponsor*.nl

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Jelmah

*geen sponsor*.nl

Bericht door Jelmah »

ik heb afgelopen week vrijdag een racekoppeling en een paar standaart voetsteuntjes gekocht bij minibikebikeshop.nl, meteen een bevestigings mail gekregen en maandag kreeg ik de mail waar in stond dat hij verwerkt was. ik blij, dacht zal dan morge wel aankome, dus dinsdag, ik wachte , nix, woensdag weer nix, donderdag nix en vandaag ook al nie :?
wat moet ik doen :o even bellen ofzo?? oh en mischien nog belangrijk: alles wat ik besteld had was op vooraad dus daar ligt t niet aan
sando1991
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door sando1991 »

als je de zoekfunctie had gebruikt zie je dat *geen sponsor* niet echt populair
is hier. :wink:
maar ik zou gewoon even bellen en als je een beetje in de buurt woont kan je even langs gaan :wink:

groeten Fernando
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=12617]blata elite 14 R[/url]= VERKOCHT..!
http://www.hilversums.nu/?p=profiel&pid=10940
Jelmah

Bericht door Jelmah »

drachten is t tog? ongeveer 20 km ofzo vanaf hier... dus zal wel even zien maar bdankt, zal even telefoontje plegen :wink:
dragbike 2 fast
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door dragbike 2 fast »

Met die lui van *geen sponsor*.nl weet je het nooit, de ene keer 2 weken voor levering en een andere keer weer 4 weken.

je kan ff bellen ja, maar dat had ik toen ook gedaan en dan zeggen ze gewoon dat je bestelling er morgen is. :?

er kan ook iets fout gegaan zijn met je bestelling omdat alles op voorraad was...

k zou gwoon ff bellen. :roll:
Mijn DRAGSTER Minibike is weer begonnen.:P
>>Met 50 cm verlengt en 8 cm verlaagd.<<
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=12272

[img]http://img255.imageshack.us/img255/1169/afbeelding0960it.jpg[/img]
Jelmah

Bericht door Jelmah »

ik had m onder rembours, kan het hier ook aan liggen?
Jelmah

Bericht door Jelmah »

ok zaak opgelost :wink: heb ff gebeld, ware volges hem op, kwame dinsdag weer binne :cry: nouja komt wel goed....
:wink:
Eyenox
forum gebruiker

Bericht door Eyenox »

Het is denk een van de bekendste webwinkels voor minibikes, volgens mij kunnen ze de bestellingen gewoon niet aan. Je moet wel bedenken dat er duizenden minibikes in Nederland zijn. Ze zeiden in het nieuws toch iets van 300.000 duizend ofzo?
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=11953
hun

Bericht door hun »

ik wacht ook al meer als een maand op m'n spullen. Echt fnuik. Koop er nooit weer. Ik heb een keer 1.5 maand moeten wachten op m'n uitlaat, maar dacht dat dat een uitzondering was. Niet dus ...
Xseron
forum gebruiker

Bericht door Xseron »

ehh.. multibike is niet echt geliefd hier... *geen sponsor* is een goede en hele snelle winkel.... (als alles op voorraad is :cry: )

Ik heb alles wat ik heb besteld binne 2 werkdagen binnengehad , maar dat kwam omdat alles op voorraad was..

Dus mensen .. heb even geduld... en bel ze als het een week al duurt even op om hun eraan te herinneren en eventueel te vragen waarom het zolang duurt!
Chinese bike:
14 mm Carb met powerfilter
Tecnigas Gp1
Strakke koppelingsveren
rocketkey
Jelmah

Bericht door Jelmah »

k vin t gwoon vaag dat hij zegt dat t nie op vooraad is terwijl op de site staat dat alles op vooraad is wat k heb besteld :?
Xseron
forum gebruiker

Bericht door Xseron »

ja dat is ook well een beetje zo, misschien waren ze vergeten de site bij te werken... maar ja.. gewoon even wachten... en als je niet kunt wachten moet je er even naartoe rijden, je zei in een eerder bericht dat je ongeveer 20 kilometer was... dus is het te doen.
Chinese bike:
Tecnigas Gp1
Strakke koppelingsveren
rocketkey
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

Xseron schreef:ja dat is ook well een beetje zo, misschien waren ze vergeten de site bij te werken... maar ja.. gewoon even wachten... en als je niet kunt wachten moet je er even naartoe rijden, je zei in een eerder bericht dat je ongeveer 20 kilometer was... dus is het te doen.
ze zijn TE LUI om het bij te werken bedoel je? :lol:
Xseron
forum gebruiker

Bericht door Xseron »

kleine_duivel schreef:
Xseron schreef:ja dat is ook well een beetje zo, misschien waren ze vergeten de site bij te werken... maar ja.. gewoon even wachten... en als je niet kunt wachten moet je er even naartoe rijden, je zei in een eerder bericht dat je ongeveer 20 kilometer was... dus is het te doen.
ze zijn TE LUI om het bij te werken bedoel je? :lol:
LOL... hahah.. als je het zo wilt noemen :lol:
Chinese bike:
Tecnigas Gp1
Strakke koppelingsveren
rocketkey
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

nou eigenlijk wil ik het graag zo noemen!
want ze zitten samen met een computerzaak :roll: zal dan wel veel moeite zijn om een site te updaten :roll: :lol:
Xseron
forum gebruiker

Bericht door Xseron »

haha.. dat wist ik niet :lol:
Chinese bike:
Tecnigas Gp1
Strakke koppelingsveren
rocketkey
Plaats reactie