ahum...
Het was al met al een vruchtbare dag.
In de ochtend sessie (voor 12.00 uur) heb ik eigenlijk niet echt veel gereden en ik had nog wel de intentie om in ieder geval een 1.10 op de klok te zetten. Vandaag kon ik namelijk mijn transponder voor het eerst uittesten. Het doel was een 1.10.xxx, maar ik hoopte natuurlijk op een lage 1.09.xxx.
Al in het 5de rondje dat ik op de baan zat reed ik een
1.10.708 
. Ik was toen al blij en ik wist natuurlijk niet wat er nog komen ging. Ik wist dat er veel meer in zat. Een 1.09.708 moest zeker mogelijk zijn en daar ging ik dus ook voor. Helaas lukte dat niet meer in de ochtend sessie want de baan was op bepaalde punten erg glad. Dit heb ik samen met Danny geprobeerd weg te halen door de baan schoon te maken. Het duurde een hele tijd voordat het minder glad was geworden. Terwijl de tijd verstreek gingen er hier en daar wat mensen onderuit en moest de baan weer schoon gemaakt worden.
Uit eindelijk kon ik weer een paar rondes op de klok zetten en noteerde in mijn 15de ronde een
1.09.443. De overige 5 rondjes ben ik niet meer aan die tijd gekomen, maar ik wist gewoon dat er veel meer in zat. Een 1.08.xxx moest mogelijk zijn.
De Race
Ik had er een goed gevoel bij en het moest lukken om in de top 3 te rijden, daarnaast betekend racen meestal meer druk waardoor de tijd ook lager kan liggen, dus misschien zit er wel een 1.08.xxx in

.
De start verliep erg goed (normaal heb ik er nogal wat moeite mee) en ik stond meteen op de 3de plek.
1ste Roy; 2de Adse ; 3de ikke.
Na 2 a 3 rondjes werd ik voorbij gelaten door Adse, want ik was zoals hij zei gewoon sneller. Meteen reed ik op Roy af. Hier heb ik tot de 6de ronde achter gezeten en in de 4de bocht stak ik hem binnendoor en lag 1ste.

Daarna nam ik al snel afstand van Roy. De afstand werd alleen maar groter en groter. Uiteindelijk ben ik als eerste gefinished.
Tijdens de race zag ik al de de tijden niet op het Tijdenbord te zien waren, dit was natuurlijk wel een beetje balen. Gelukkig stonden de tijden wel in de computer. Terwijl ik naar de computer keek bleef mijn blik en de blik van de baanjonge + die van Danny gefixeerd op één tijd.
Namelijk
1.07.808. Eerst dachten we dat het in de vrije training was en dat ik door de pit was gereden, maar toen bleek dat het de tijden van de race was werd ik zo blij

dat ik natuurlijk aan iedereen ging vertellen.
Sommige hebben mee kunnen genieten van mijn blijdschap, want daar moest op gedronken worden.
Ik baalde er alleen wel van dat ik mijn tijd niet op papier had. Rond een uurtje of 3 ben ik alsnog even naar beneden gegaan en heb gevraagd of het echt niet uitgeprint kon worden. En ja hoor en kon toch wel...
en nu komt het mooie

de tijd waarop wij gefixeerd waren was niet de snelste tijd.
De snelste tijd van mij was namelijk:
1.07.685
Vandaar een zeer vruchtbare dag.
Hopelijk tot dinsdag, want dan moet ik deze tijd toch zeker weer gaan rijden
Gegroet,
Maik WOOFER
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.