Was weer leuk vandaag en veel nieuwe gezichten gezien, ook leuk om mijn oude vertrouwde beestje te zien rond rijden en hij gaat nog steeds lekker over de baan,de meeste B1 replica's zag je in de pits staan met een ieder zo zijn probleempjes

maar de bike van Nylus(mijn ex bike

) kwam alleen naar binnen om te tanken. en petje af hoor Niels je reed erg goed over de baan voor de eerste keer
Helaas kon ik je maatje niet meer helpen om aan de race mee te doen, had nog wel zijn ketting aan elkaar gezet maar bleek toch iets aan de korte kant te zijn. volgende keer beter.
De race bij de jeugd
Ook hier weer wat nieuwe gezichten maar de 2e startrij was voorzien van het "Elite" korps en wel: Nicky, Camillo en Bo (allen Blata's Elite

) Op de eerste rij stonden Daan, Angelo, en Blauwe yamashi rijder (Tai-chi en 2 B1 replicas) na een mooie start was het weer dringen in bocht 1 en vandaag kwam Bo er direkt uit en lag mooi op plek 2 met de bl yamashi rijder voor zich gevolgd door 3Angelo, 4Camillo,5 Daan en 6Nicky maar voor de eerste brug beklommen moest worden hadden er al wat verschuivingen plaats gevonden. Bij de 1e start finish was de volgorde:
1 Bo, 2 Angelo, 3 Camillo, 4 Bl.yam.rdr. 5 Nicky 6 Daan. Bo had vrij baan en was ook niet meer bij te houden en reed zonder spanning zijn race uit, Tussen Angelo en Camillo was het erg spannend en Camillo was iets sneller maar Angelo hield mooi de deur dicht . Nicky had moeite om de Yamashi rijder voor bij te komen maar het lukt hem uiteindelijk wel maar had te veel achterstand op gelopen om aansluiting te krijgen bij Camillo. Camillo was nog steeds aan het pushen bij Angelo en na enkele tevergeefse pogingen was het eindelijk zover, de druk werd teveel bij Angelo en maakte een klein foutje en die werd genadeloos afgestraft door Camillo. Ondertussen reed Bo cruisend doch geconcentreerd richting het zwart wit geblokt en werd dus weer eens NR1

met een halve baan voorsprong gevolgd door Camillo 2e en Angelo 3e en Nicky 4e de volgorde van de andere rijders heb ik helaas niet meer kunnen zien maar er reden natuurlijk nog heel wat andere boys mee zoals de hapsnap bike van Justin, vorige keer nog bij de snelle boys om vandaag zijn geluk te beproeven bij de rappe kids. Volgende keer beter
Race voor jong,snel, en oud en versleten :wink:
Ook hier weer één en al spektakel, het begon al in de warm-up lap.
Zijn er al tijd van die showbinkies die zonodig op 1 wiel van de brug afmoeten met gevolg een giga smak op zijn achterste ik zal geen namen noemen maar hij valt in de catogorie O&V (
oud en versleten) sorry Hans

is trouwens ook mijn catogorie
Het zag er even ernstig uit maar toen iemand riep Biertje stond ie al weer
De race kon beginnen, er werd even duidelijk gemeld door Dannirossi dat we pas weg mochten als alle lichte waren gedoofd maar ondergetekende is een beetje Doof dus vertrok iets te vroeg en werd ook direkt voor een stop en go penalty aan de kant geroepen door Herr Danny

het verloop van de race was dramatisch en chaotisch door vele val partijen, en zeker niet de minste het waren zware klappers ik denk dat ook een ieder wel een keer plat is gegaan vandaar was het niet zo van belang wie nr 1 en 2 waren maar of je heelhuids de pits kon vinden
al met al weer een gezellig dagje.
Helaas dinsdag geen rijden maar misschien een idee om naar Antwerpen/Wilrijk te gaan
Groeten Steven