nou ik zit nu al een klein tijdje op dit forum dus ik dacht zo bij me zelf van laat ik ook eens me eigen paddock starten.
maarja, over naar mijn bike:
ik heb dus een minicrosser en had ook een Elite13 rep maar die heeft abdullah_70 van me over gekocht, ik heb hem verkocht omdat ik eerst me scooter ff moet afbetalen en dan mischien weer minibike ga kopen (denk het wel, en dan word het een B1rep.)
dit zijn ze dus allebei de bike'snou eerst maar over naar de Minicrosser:
hij is nog helemaal standaart en dat blijft hij ook, denk ik
mijn minicrosser is oranje met witte vlammen;
-49cc
-standaart uitlaat, wel met demping
-max. snelheid= 60km/u

ik heb nog wel wat foto's van me oude bike, het is en blijft een mooooi ding dus daarom laat ik ze maar even staan

nou dit was het.
zet maar jullie reactie er onder.
laterrr Kenny
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 1:
24-09-06
omdat mijn tankzit kap kapot is kreeg ik vanmiddag een PB met erin of ik een tankzit wou kopen.
morgen avond ga ik alles regelen over de kap.
ik heb er nog geen foto's van maar als ik die eenmaal heb komen ze er op te staan.
laterr Kenny
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 2:
26-09-06
nadat ik alles heb geregeld heb ik dan een nieuwe kap. het is een kap van een Blata B1 rep.
voor dat de kap op mijn bike kan moet ik er nog wel het een-en-het-ander aan doen, zoals:
ik moet in mijn frame gaten boren om de kap te laten passen.
ik moet van de kap een paar stukjes met de figuurzaag eraf zagen.
ik moet een B1 rep. tankje kopen of ik moet het te grote gat op een-of-andere-manier kleiner maken.
nou dit was het weer. morgen maak ik foto's van de kap en plaats ik die hier bij.
Laterrr Kenny
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 3
22-okt-06
Hee,
nou.. ik was laatst dus aan het rijden met me Crossertje en toen verzoop dus me crossr
nou ik heb dus Vrijdag even een gaskabel gekocht en ook gelijk een ketting voor minibike. hij had alleen een dikke ketting dus die heb ik maar die pas niet( voor de geïntreseerde €7,50 voor een NIEUWE nooit gebruikte dikke ketting).
heb ik gitsteren (zaterdag) me gaskabel vervangen, nou dat is ook best wel een rot klus. ik moest die hele kap van de crosser los maken en dat is een prut werk want er zitten 2 bouten onder de zadel (tussen de onderkant van de kap en de uitlaat).
toen die er eindelijk af was hebben we (ik en me vader) de gaskabel aangesloten maar we hadden de gasnaald (domme fout
toen hadden we dat dus gedaan en hij reed weer:D
ik ging een klein stukje door mijn straat heen rijden (sorry, maar moet toch ergens testen?) en hij verzoop weer
nou.. dat was het weer
laterrrr
Kenny
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 4
02-10-06
nou vandaag was het zover.. ik heb een ketting en voetsteppjes besteld
ik heb ook nog een vraag; heeft iemand een achterband van een crossertje?
van mij is lek gegaan
dit was het weer
laterr Kenny
Update
04/03/'07
vandaag me minibike verkocht voor 140euro, vind ik toch een goed prijsje voor een chineesje watergekoeld met wat mankementjes
ik heb foto's nog staan maar voor recentere foto's moet je naar de paddock van abdullah_70 gaan:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=17076
dat was het weer,
Latrr Kenny