RaceBeest schreef:Hebben jullie al de uitdrij van de ABT & de Zocchi pijp?
zie je iedegeval wel weer is rijden AE,
hoop dat het goed gaat met je blessuren (die je had weet niet of het al over is )
maarja veel succes nog!
De test zal denk ik deze week gedaan worden. Punt is dat ik, Hank en Aad er nog geen tijd voor hebben gehad. Het gaat goed met m'n enkel, geen last meer van dus morge weer lekker knalle..
Verder gister me aangepaste (Blata) koppeling en me blokkie opgehaald bij Hank (bedankt Hank)..
Een voetpakking bedoel je? Zit een dunne voetpakking tussen. Hank heeft een stukje van de bovenkan van de cilinder afgedraaid zodat hij minder hoefte te frezen aan de poorten. Alles staat nu goed!
In de tijd dat me blok bij Hank lag, had ik de kuip maar weer eens gespoten! Komen nog stickers op om het wat meer aan te kleden. We gaan weer naar de herfst/winter toe dus is het meer mogelijk met de kuip te rijden zonder dat de motor te warm wordt..
Ook heb ik de 17,5mm er ook weer op gezet aangezien de motor daar nu het best op loopt!! De 19mm moet ik nog sproeiers en een goede gasnaald voor hebben..
Gr
AE
Laatst gewijzigd door AngelEyes op zo 24 sep 2006, 17:01, 2 keer totaal gewijzigd.