IJmuiden-mini schreef:sjonge sjonge makkelijk je vader de schuld geven..zelf 2 linkerhanden ofzo? volgens mij ben je wijs genoeg om erop te rijden en dus ook degene die kan zeggen ik rij gewoon niet omdat die koppeling prut is!
nee dit is geen aanval maar ga het niet als een verwend kind op je vader schuiven!
grt patrick je bike blijft mooi alleen jammer van je kap schade!
sorry hoor maar dit vind ik toch een *** opmerking.
je kan zeggen dat ik dan moet zeggen: ik rijd niet.
maar heb je er al aan gedacht dat je als je pa er op staat dat je gaat rijden, je ook gaat rijden, omdat zonder hem deze hobbt/sport onmogelijk is?
IK KRIJG OVERIGENS OP ME DONDER ALS IK GA SLEUTELEN ZONDER ZIJN TOESTEMMING.
hoe kinderachtig je het ook vind.
@ de winter: nee heb geen toerenteller, maar je kan wel redelijk merken wanneer hij verkeerd staat en daarmee schade beperken.
zowel ik als mijn pa hebben nog erg weinig ervaring met sleutelen, en mijn pa wil natuurlijk de bike niet mollesteren!
mijn pa bedoeld het ongetwijfeld niet verkeerd bedoeld, integendeel

maar dat ik als halve gare idioot word verklaard zonder dat de mensen mij en/of mijn pa kennen vind ik erg zwak.
nog een paar CENSUUR opmerkingen en ik stuur een pb naar de mod...
en nee niet om persoonlijk over iemand te klagen maar om een slotje of het opfrissen van dit topic..
en over die opmerking van 2 linker handen:
tuurlijk kan iedereen wel een imbussetje pakken en die koppeling bijstellen,maar dan moet in dit geval mijn pa dat wel vertrouwen.
die is ook alleen maar bang dat ik het verkeerd doe, vanwege de weinige ervaring!
misschien dat jij alles te zeggen hebt over het minibikegebeureren bij jou thuis, maar zo is dat bij mij nou net niet!
IK BEN AL DOLBLIJ DAT IK MET ZO'N MINIBIKE DE SPORT MAG BEOEFENEN!