heeft iemand hier al ervaring mee en krijgt je bike dan echt 14 pk
14 pk ???
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
nee , is handig er bij te zetten welke bike je heb maargoed ik doe een gokje een B1 replica.
naja ik zeg wel nee maar 14pk uit zon blok moet wel kunnen alleen dan moet je voor honderden euro's eraan uitgeven wil alles zodanig vloeiend op mekaar lopen en 14pk is ERg veel hoor zelfs voor een fabrieksbike.
waar wil je em heen brengen dan????
naja ik zeg wel nee maar 14pk uit zon blok moet wel kunnen alleen dan moet je voor honderden euro's eraan uitgeven wil alles zodanig vloeiend op mekaar lopen en 14pk is ERg veel hoor zelfs voor een fabrieksbike.
waar wil je em heen brengen dan????
is overgegaan op de scooterwereld...
-
kleine_duivel
- spammer
Re: 14 pk ???
max wat door een professional uit een b1 replica is gehaald 10.8 pk.mattias schreef:heey ik ben van plan me minibike weg te brenge om er 14 pk van te maken.
heeft iemand hier al ervaring mee en krijgt je bike dan echt 14 pk![]()
en ik hoorde dat die kinderziektes kreeg, gebroken cilinderkop ofzo..
in 14 pk uit een b1 replica geloof ik niet..
Die gebroken cilinderkop was van AE. En volgens mij kan hank wel heel wat meer dan 10.8 pk eruit halen.kleine_duivel schreef:max wat door een professional uit een b1 replica is gehaald 10.8 pk.mattias schreef:heey ik ben van plan me minibike weg te brenge om er 14 pk van te maken.
Denk aan: 49cc clinder
19mm carb.
RaceKrukas.
Ik denk wel dat het mogelijk is om er 14pk uit te halen. Aangezien dit met een B1 ook kan. Maar dit kan zeker niet zomaar door "Iemand" gebeuren. Ben benieuwd wie dit voor jou gaat doen! En hoeveel honderden euro's je kwijt ben.
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
-
kleine_duivel
- spammer
dit heb ik gehoord voordat AE uberhaupt een cilinderkop had gehaald van zocchi..Justin schreef:Die gebroken cilinderkop was van AE. En volgens mij kan hank wel heel wat meer dan 10.8 pk eruit halen.kleine_duivel schreef:max wat door een professional uit een b1 replica is gehaald 10.8 pk.mattias schreef:heey ik ben van plan me minibike weg te brenge om er 14 pk van te maken.
Denk aan: 49cc clinder
19mm carb.
RaceKrukas.
Ik denk wel dat het mogelijk is om er 14pk uit te halen. Aangezien dit met een B1 ook kan. Maar dit kan zeker niet zomaar door "Iemand" gebeuren. Ben benieuwd wie dit voor jou gaat doen! En hoeveel honderden euro's je kwijt ben.