Hapsnap/Interfastfood Bike [Update P33 24-03-07]

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Justin schreef:Wie en waar is precies Erik de wit?
Badhuisstraat, Scheveningen. Is een brom/scooter winkel.
Justin
forum gebruiker

Bericht door Justin »

Ok Bedankt. Maar ik heb hem toch maar even bij rehorst gehaald..

Samen met nieuwe mooie race-stepjes:

Afbeelding
T-Stuk:
Afbeelding

Alleen de doorsnee van mijn T-stuk is maar 4mm. Weet iemand of dit wel goed gaat komen. Niet dat deze vervolgens al het water gaat ophouden.

Ook nog een halve meter Ngk bougie kabel gehaald. Die van mij nu was gesmolten, en je weet maar nooit wanneer dat weer gebeurd!

Ik wacht nog even op mijn carb.. En mijn volgende PAY-DAY dan waarschijnlijk Pmt's halen.
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
thomas1991
forum gebruiker

Bericht door thomas1991 »

Ziet er goed uit !!

Zijne deze stepjes nu fijner dan de orginele..?

Want ik moet zelf ook nog nieuwe stepjes hebben zit te denk aan: polini blata.. Of mischien wel deze :wink:
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Dat t-stuk had ik ook. Je kan hem opboren naar 5,5mm of zelfs 6mm. Maar sterker zal het er niet op worden! Denk zelf dat de 4mm doorgang echt te klein is!! En het water toch enigzins zal ophouden want de binnendoorsnee van de slangen is 10mm!
karsten
forum gebruiker

Bericht door karsten »

je hebt ook t-stukken van 10 mm, wrom heb je die niet genomen?
ik denk dat die 4 mm te veel water tegen gaat houden.

je kan ook bert deroue ff bellen, ik heb een t-stukje bij hem gekocht kant en klaar 10 mm. ik d8 10 euro.
en anders kan je van koso 12 of 14 mm t stukken kopen.
EINDELIJK IS IE AF!! CHECK:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=15139
speedydevil

Bericht door speedydevil »

Ligt net eraan waar hij het t klemmetje heeft geplaatst bij de heenweg naar de cilinder zoja dit zal problemen gaan leveren

Op de terugweg naar het reservoir dis zal niet zoveel uitmaken aangezien het water iets langer in cilinder blijft en dus meer koelte kan afgeven
Justin
forum gebruiker

Bericht door Justin »

Het zit dus van onder de radiator naar onder het blok. Ik vond het zelf ook nogal dun!
Iets als Koso hadden ze niet zeiden ze. Alleen dit dingetje :? Ik zal hem nog eens proberen te bewerken..

Anders zal ik derou wel moeten bellen.. :roll: Terwijl ik er toch ook hoopte wat geld over te houden voor Banden!
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
speedydevil

Bericht door speedydevil »

Ik zou zeggen probeer het gewoon.

De praktijk moet het nog altijd uitwijzen als je bike te heet wordt kan je nu toch aflezen stop je er gewoon mee
Justin
forum gebruiker

Bericht door Justin »

Ja. Ik ga het zeker proberen.. Maargoed, heeft iemand eigenlijk ooit bewezen dat langzamer water niet goed koelt?
Het zit langer in de cilinder, word dus heeter.
Maar zit ook langer in de radiator, koelt ook beter..

De praktijk zal het uitwijzen..
nylus
forum gebruiker

Bericht door nylus »

volgens mij klopt die theorie niet helemaal. waarom zouden we anders de koelgaten uitboren ? is toch ook om sneller te laten door stromen... :roll:
ik hoop voor je dat ik ongelijk heb want nieuwe bandjes kan je voor de 15e denk wel gebruiken :wink:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-849845263071309493
Daantje#27
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Daantje#27 »

thomas1991 schreef:Ziet er goed uit !!

Zijne deze stepjes nu fijner dan de orginele..?

Want ik moet zelf ook nog nieuwe stepjes hebben zit te denk aan: polini blata.. Of mischien wel deze :wink:
Die stepjes waren wel fijn maar naar 1x vallen braken ze al , ik had bijna elke training nieuwe nodig. daarna zette ik gewoon weer mn oude blata steps erop en die waren wel fijn. Nu heb ik een dm , en die hebben van die polini stepjes , die zijn erg fijn en sterk. Als je ze op je b1 rep wilt zetten moet je ze wel aanpassen , maar dan heb je ook wel hele fijne.
Retired.. :(
Falco

Bericht door Falco »

mooi ding man, alleen een beetje langer-aars :lol:
woubrugge blijft the bom he :twisted:
Franky

Bericht door Franky »

Justin, gaan we zondag rijden met het team?
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door #Jordy Rossi# »

julie gan rijden volgens mij !
ik ben er niet :S

blijft een vette bike !

JR
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
Andreas
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Andreas »

Ja kom Zondag naar echt toe man :P en hopen dan zondag dat me bike niet raar gaat doen dat van dat die als die op top speeds is opeens afremt en dan weer gast en soms doe ik hebm dan uit en blijft die nog 5 sec daarna lopen :S hoop dat als die dat gaat doen iemand kan kijken

Mvg Andreas

Trouws SUPER MOOIEN BIKE MAN ECHT VET !!
Plaats reactie