MuKs GRC GP ' TE KOOP '

Fabrieks bikes (BEHALVE chinese bikes) - Factory bikes (except chinese bikes)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

Ik sprak je nog en toen zei je het ook van die tijd, toen had ik ook al mijn twijfels, want ik had vandaag de grootste moeite om in de 1:13 te rijden, maar tijdens de race was ik erg snel bij en voorbij je maar wat maakt het allemaal uit als je er maar lol in hebt. ze zouden die transponders gewoon moeten verhuren met een borg ofzo.

Gr Steven
Steven
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

DiStefano schreef:Ik sprak je nog en toen zei je het ook van die tijd, toen had ik ook al mijn twijfels, want ik had vandaag de grootste moeite om in de 1:13 te rijden, maar tijdens de race was ik erg snel bij en voorbij je maar wat maakt het allemaal uit als je er maar lol in hebt. ze zouden die transponders gewoon moeten verhuren met een borg ofzo.

Gr Steven
In Huizen ( coronel ) kan je wel transponders huren. Echt ontzettend handig.
Maik WOOFER
forum gebruiker

Bericht door Maik WOOFER »

Wat zou je een goede huurprijs vinden dan?

Wat is eigenlijk de huurprijs bij huizen? Borg?

De volgende keer ga je proberen je 1.13 waar te maken ... Jah toch :D
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
MuK

Bericht door MuK »

proberen? het gaat me gewoon lukken! ( anders neem je me toch wel even op sleeptouw? :lol: )

we zien wel, ik moet in ieder geval een transponder hebben wil ik mijn tijd precies weten. maar ik heb het geld voor een transponder niet even liggen dusja....

ik ben wel aan het plannen om dinsdagavond weer te proberen.

*MuK
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

Ik kan je ook ouderwets klokken met de stopwatch, dat geeft ook wel een indicatie van wat je rijd.
Steven
Maik WOOFER
forum gebruiker

DiStefano schreef:Ik kan je ook ouderwets klokken met de stopwatch, dat geeft ook wel een indicatie van wat je rijd.
Ik kan je vertellen :D

Steven kan goed ouderwets klokken :)
De tijd die hij bij Patrick heeft geklokt klopte uiteindelijk ook met een transponder en bij mij klopte het ook.. Wel gesproken over de 1.10 dan he :)
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Maik WOOFER schreef:Wat zou je een goede huurprijs vinden dan?

Wat is eigenlijk de huurprijs bij huizen? Borg?

De volgende keer ga je proberen je 1.13 waar te maken ... Jah toch :D
Ik weet het niet zeker maar 10 euro borg volgens mij. Ik heb ze wel een keertje gehuurd daar. Was rond de 10/15 euro.
DoC
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door DoC »

MuK je komt dinsdag toch wel :D.

Ik vind die transponder borg wel aardig weinig aangezien hij nieuw over de 100euro kost.
www.Indoorminibike.nl
MuK

Bericht door MuK »

nou, ik ben gister weer wezen rijden bij vd ende.

hij reed erg goed, 1 keer goed op mn plaat gegaan omdat de baan nat was ( hierdoor is ook mijn sub-frame gescheurt, dus ik ga zo snel mogelijk een aluminium lasser zoeken om hem de scheur dicht te lassen )

maar ik heb de transponder van Maik weer kunnen lenen ( nogmaals thanks! ) en ik heb een 1:14:110 gereden! voor mijn gevoel kan dit nog echt wel sneller.

ook ben ik even 'vreemdgegaan' op de WRS van Distefano. ik moet zeggen: de bike is net rivella:' een beetje vreemd, maar wel lekker'. toen ik terugkwam zei distefano dat mijn bike een beetje een raar geluid maakte. en jahoor het klonk alsof de krukslagers het loodje gelegt hadden. gelukkig was het al helemaal aan het eind van de avond dus ik heb veel gereden.

ik heb net even mijn koppeling + vliegwieldeksel er afgehaalt. er zit inderdaad speling in mijn krukas. dus ik moet ff snel mijn blokje reviseren voordat de teamrace is. ( en guus, alvast bedankt voor het regelen van de spullen! )

*MuK
TaiChi16
forum gebruiker

Bericht door TaiChi16 »

pff bout man ook weer hoop centjes :( mja kom wel goed hoor als ik het so lees :wink:

gr jack
is overgegaan op de scooterwereld...
Just Bo
forum gebruiker

Bericht door Just Bo »

Best wel kl#t# van je subframe, want wat Guus al zei: het is niet meer te krijgen :cry: dus word lassen je enige optie :!: .

De lagers en keeringen voor je blokkie zullen niet waanzinnig duur zijn maar je bent wel weer een avondje zoet :wink: maar dan loopt het ook wel weer als een zonnetje.

Je reed gisteren weer lekker rond moet ik zeggen, gaat echt steeds beter en harder, bochten werk ziet er ook super uit :D komt wel goed met jou en je tijd.
de 1:11 zit je volgende week wel aan :wink:

Gr Steven.

Rivella.... :idea: :D :D :D

:shock: :oops: zie net dat ik op Bo zijn naam stond, maar je snapt wel wie ik ben :wink:
Groetjes Bo

Pasini MPR 4Takt
Honda NSF100
Sponsored by:
Modius
GiGaboorbedrijf
Bo-MotorOil
MuK

Bericht door MuK »

natuurlijk weet ik wel wie je bent :wink:

subframe neem ik even mee naar school, daar zit een schade afdeling met mensen met veel las ervaring + de nodige las apparatuur. even kijken of ze het daar voor me willen lassen :wink:

1:11, poe dat word wel erg moeilijk. ik zat meer aan 1:13:393 te denken ( die heb ik al eerder gehoort :D )

*MuK
MuK

Bericht door MuK »

zo, ik had niet zoveel te doen. dus:

de GRC is op het moment ongeveer nog alleen een rolling frame. het blokje en subframe en alles ligt er af.

het deel van het subframe dat gelast moet worden gaat morgen mee naar school om te kijken of ze zin/tijd hebben om het te lassen.

ik haal het blokje pas open als ik alle spullen heb om hem gelijk weer in elkaar te zetten, dat is wel zo makkelijk.

*MuK
Maik WOOFER
forum gebruiker

Hopelijk komt alles voor elkaar en kan je dinsdag nog even proefrijden :) ik bedoel je 1:13.3 op de klok zetten :)

Je kan mijn transponder wel lenen hoor ;) Teamm8 :D
MuK

Bericht door MuK »

update:

subframe is weer gelast :lol:

nu nog even mijn blokje doen :roll:

*MuK
Plaats reactie