wie komt er over twee weken weer naar echt?
ben wel benieuwd wie er allemaal komen
ik zelf weet ik niet, als ik mijn carb en helm heb dan kom ik wel maar dan moet ik die eerst hebben
maare dat Andreas komt weet ik maar wie nog meer?
[quote="Divirion"]De zoekfunctie geeft pas een hoop vermogen.
Mischien kom ik ook wel! Ik moet voor die tijd even handschoentjes halen want in de buurt verkopen ze die niet dus maja ik zal het nog wel even zeggen of ik zeker kom.
steef1 schreef:Mischien kom ik ook wel! Ik moet voor die tijd even handschoentjes halen want in de buurt verkopen ze die niet dus maja ik zal het nog wel even zeggen of ik zeker kom.
is goed
verder nog meer?
[quote="Divirion"]De zoekfunctie geeft pas een hoop vermogen.
ja ik kan ook niet man me ouders brengen me niet woon er niet 20m min vandaan maare anders zijn ze weer te moe is te vroeg opstaan voor hun op zondag maarja over 2 weken ben ik erbij hoop ik en me broer dan ook met de bike (meschien Als het goed gaat)
Ik kom over 2 weken weer denk ik.
Ik wilde in eerste instandie volgende week woensdag naar lommel gaan en over een kleine 3 weken naar uden.
Maar ik ik kan er niet tegen dat mijn tandwielverhouding niet goed was in echt. Ik heb geen top kunnen halen. Ik heb zowat de hele tijd met slippende koppeling gereden. Moest ook wel, want iets anders kan een B1 replica niet aan (supersmalle powerband). Maar goed, die koppeling kan er wel tegen.