Jongens Jongen.... eigenlijk zouden we dit allemaal beetje stil houden, maar nu jullie je mond niet kunnen houden, zullen we het maar laten volgen in de media,
Toch wil ik wel even aangeven dat het maximum 100 cc zal worden met oog op bepaalde regelementen,
welliswaar met indrukwekkende vermogengetallen en technologiën
was ff nieuwe sliders aan het halen voor mn pak..!!
want die gingen gister erg hard...sja double het vermogen was aardig he wat ik al zei gister maar het is cker niet genoeg!!als hij op de bank is geweest en we een goede basis afstelling hebben voor france komt het wel goed..,maar het blijft een test al is het al meer dan ik had verwacht!maar er mnoet meer gebeuren om er hard mee te gaan
en nee ik kom niet naar de demo om te trainen daar is de bike nog niet te goed voor ontwikkeld en kunnen we ons zelf alleen maar voorschut zetten op dit moment.
maar volgend jaar kom ik graag hoor geloof me
jeffrey #4 schreef:hey sorry voor de laate reactie
was ff nieuwe sliders aan het halen voor mn pak..!!
want die gingen gister erg hard...sja double het vermogen was aardig he wat ik al zei gister maar het is cker niet genoeg!!als hij op de bank is geweest en we een goede basis afstelling hebben voor france komt het wel goed..,maar het blijft een test al is het al meer dan ik had verwacht!maar er mnoet meer gebeuren om er hard mee te gaan
en nee ik kom niet naar de demo om te trainen daar is de bike nog niet te goed voor ontwikkeld en kunnen we ons zelf alleen maar voorschut zetten op dit moment.
maar volgend jaar kom ik graag hoor geloof me
aj jammer..
nja voor schut sta je niet hoor bij de demo's hier..! het is altijd mooi om te zien hoe er nieuws is gemaakt ookal loopt het nog niet geweldig..
wat een humor zeg
het meest moet ik lachen om de foto van jullie 140 cc 4t
ik zie er toch echt een 2 takt blokje in zitten
maareh mooi kuipwerk zit erop zeg..... mag ik die ff lenen
als je toch zo proffesioneel bezig gaat leen me dan ook ff je frame
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl