pascalvr6 schreef:schroefje schreef:dm racing team noord schreef:nou schroegje dan doen ej wel iest goed verkeerd wat 50cc power maak niks uit ik rij modifd dan moet ej gewoon grooter achter tandwiel en een kleiner voor tand wiel op steken en je koppeling ongerveer op 8000 8500 indoor zetten
Euhhhh denk je dat ik dat niet weet?
en maakt dus ECHT wel uit er rijden een paar 50cc bij ons in het team en wij rijden indoor allemaal laag in toeren anders slijt je koppelingen bij het leven....Het is gewoon ff anders rijden je moet dan echt op de koppeling rijden.
Als ik hem op 8000-8500 zet is het bij ons op de kartbaan niet te doen! (lees:Heel kort en mega veel bochten) Maar op een langere baan zoals Poeldijk,R'daal etc zet ik hem wel hoger.
Daar ben ik het niet mee eens benno weet wel waar die over praat
dan moet je gewoon groter achter tandwiel plaatsen .
En je koppeling goed inrijden en niet meteen je bike uit de doos halen
en knallen.

kijk maar je zit gewoon te laag.
Euh 1....dit is een sheet van Mier41 aka Kenny (en te laag?

deze beste brave man is toch echt een van de top rijders in Belgie en neem aan dat hij het ook wel weet

)
En ik rij indoor 70-6 en das meer dan groot zat voor achteren vergeet niet dat je een 50cc anders moet vertanden.
En ik denk dat ik ook lang genoeg ervaring heb in de motortechniek en autotechniek
En bike uit de doos halen en knallen???
Wie zegt dat wij dat doen ? Mijn bike is net ingereden hij is nog niet eens vol open geweest.Heb er al wel een koppeling uit gefikt maar dat wisten wij al want dat hebben de meeste mensen van mijn formaat

die 2 beens BZM koppelingen zijn niet geschikt voor mannen van 100+ kg
Maar goed we houden er beide een andere visie op na daar heb ik respect voor maar blijf erbij een 50cc is HELE andere koek dan een 40cc

en dan heb ik het over het rijden,afstellen,vertanden etc etc etc...