Nou een kort verslag uit poeldijk,na vanmorgen te zijn binnen gekomen en een bak koffie in mijn gegoten naar beneden en alles klaar zetten.
In de ochtend zo rond half een sms Marco als je nog vlaggers zoekt?
Dat liet ik geen tweede keer zeggen want bijna iedereen ging naar Breda
Marco nog bedankt voor je hulp en natuurlijk ook de andere mensen die geholpen hebben vandaag.
In ieder geval leek het een rustige dag te worden maar rond 11 uur liepen er aardig wat mensen binnen wat als resultaat had dat er toch nog 26 rijders waren.
Na dat een ieder zijn rondes had gereden gingen we zoals gewoonlijk weer racen.De kleine boys eerst die reden weer om het hardst het leek deze keer wel een chineese invasie er was maar 1 blata te zien dat was weleens anders,deze blata won ook de wedstrijd .
Toen de grote kinderen deze starte in twee groepen nadat de eerste groep weg was mochten drie man aan een inhaal race beginnen twee er van wisten toen toch nog naar nummer 1 en 2 terijden ROB en JAAP goed gereden gasten.
Het was dus een rustige maar zeker een gezellige dag in Poeldijk
Jongens bedankt en tot van de week.
Gr Haagse MiniGuus.
Poeldijk 22-10
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Ja wij waren ook naar breda het hele mini racing team was er, het was wel leuk maar hoort niet bij mijn favorieten banen
maar reed wel lekker over de baan 2 x gevallen door dat Angelo onderuit ging en de 2e keer stond Robert stil. uiteindelijk toch een rondetijd van 30.5 gereden Mike boot reed 27.16
Volgende keer weer gewoon aan de start van Poeldijk want dat is toch mijn thuis baan
Groetjes Bo
Volgende keer weer gewoon aan de start van Poeldijk want dat is toch mijn thuis baan
Groetjes Bo
Groetjes Bo
Pasini MPR 4Takt
Honda NSF100
Sponsored by:
Modius
GiGaboorbedrijf
Bo-MotorOil
Pasini MPR 4Takt
Honda NSF100
Sponsored by:
Modius
GiGaboorbedrijf
Bo-MotorOil
- chineesefood
- forum gebruiker
- Minibike:: Grc RRz11 Bzm 4t
-
Rob en Camilo
Ja wij waren ook naar Breda, maar was beter naar Poeldijk gekomen. Na 2 rondjes liep het water er aan alle kanten uit bij mijn Bl(w)ata. Het zal niet mijn thuisbaan worden daar, maar voor Camilo was het weer een goede leer dag. Andere baan, andere rijders. Maar Poeldijk heeft voor mij gezelligheid en ik voelde daar een beetje onderlinge rivaliteit en afgunst, wat mij vreemd is.
Tot volgende zondag.
Tot volgende zondag.