Don Bertus - Pasini Mv Agusta

Fabrieks bikes (BEHALVE chinese bikes) - Factory bikes (except chinese bikes)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

bps
forum gebruiker

Bericht door bps »

Don Bertus schreef:
schroefje schreef:
the karper schreef:mooie bike :D :shock: 8)
wat is dat precies voor een motortje polini promo :?:
40cc met 14/14
idd een promo+ is normaal gezien een standaard 3 poort cilinder met een 14mm carbu.
Maar kwacht nog op de vergadering in belgie.
Want wat ik niet weet is, als er bij de promo+ enkel met een dellorto SHA carbu mag gereden worden.
Persoonlijk vind ik da maar flauwe carbu's en daarom zou ik liever een PHVA of PHBD plaatsen.
Daar deze stukken beter af te stellen zijn.
Vergadering is 5november, dus afwachten maar zeker?

Bedankt voor de reacties alvast. :wink:
Als het dezelfde Promo+ is als vroeger, dan wordt het een standaard Polini-blok 6.2 met standaard 3-poorts cilinder, race uitlaat en 14mm SHA carbu. Dit alles met de nadruk op standaard.
Enige probleem, wat dan wel moet besproken worden op de vergadering en waar ze absoluut werk van moeten maken is het volgende:
DEGELIJKE CONTROLE. De controle van de Junior liep vorig jaar al in het honderd met nen hoop ambras als gevolg, wat gaat dat geven met een Promo+ klasse waar alles standaard moet blijven??
Ik wil dan ook graag meewerken aan een degelijke controle, want er moet ofwel controle zijn ofwel geen Promo+ klasse
Don Bertus
nieuwe gebruiker

Bericht door Don Bertus »

Ik heb in francorchamps met katrien gesproken als de geruchten klopten van een terugkomende promo+. En zij sprak me van een promo+ klasse met 3poort cilinders (Polini en Bizeta mischien samen?) en 14mm carbu, maar waar geen controle zal worden gedaan op het bewerken van de cilinder.
Dus enkel controle van cilindertype en carbu.
Dit was hetgeen ze me vertelde 3 weken geleden.
Zal wel allemaal verder besproken worden op de vergadering normaal.
groeten, Bert
de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door de winter »

Mooie bike hoor!!

mn scooterino komt ook bij blanco220 vandaan..

Veel suc6.

Groeten Rik
bps
forum gebruiker

Bericht door bps »

Don Bertus schreef:Ik heb in francorchamps met katrien gesproken als de geruchten klopten van een terugkomende promo+. En zij sprak me van een promo+ klasse met 3poort cilinders (Polini en Bizeta mischien samen?) en 14mm carbu, maar waar geen controle zal worden gedaan op het bewerken van de cilinder.
Dus enkel controle van cilindertype en carbu.
Dit was hetgeen ze me vertelde 3 weken geleden.
Zal wel allemaal verder besproken worden op de vergadering normaal.
groeten, Bert
Geen controle op bijwerken van cilinder, dan kan je bijna evengoed 40cc open gaan rijden. Wat is dan nog het verschil? Alleen carbu en 3-poort of 5-poort. En geloof me, die BZM-3poort die gaat HARD, kan het weten, ik heb Roy Woudstra achter me gehad.
Don Bertus
nieuwe gebruiker

Bericht door Don Bertus »

bps schreef: Geen controle op bijwerken van cilinder, dan kan je bijna evengoed 40cc open gaan rijden. Wat is dan nog het verschil? Alleen carbu en 3-poort of 5-poort. En geloof me, die BZM-3poort die gaat HARD, kan het weten, ik heb Roy Woudstra achter me gehad.
Welja, met een bewerkte promo+ kan je mits de nodige rijkunsten wel mee vooraan rijden in de open klasse. Daarin heb je wel gelijk.
En dit zei katrien me op francorchamps, das ondertussen al enkele weken geleden. Ze kan nu allang van gedacht veranderd zijn :D

Morgen achter m'n revisiestukken en dan volop 'trainen' voor volgend jaar!
by the way: mooie voorstelling gegeven in kortrijk vorige zondag =D> =D> =D>
mille
forum gebruiker

Bericht door mille »

wat ik van katrien heb begrepen zouden de blokken standard moeten zijn
alleen de uitlaat is vrij.
en er zouden ook mensen erbij moeten komen die dit zouden gaan kontroleren.
maar we zullen het inderdaad wel gaan horen op de vergadering.
Plaats reactie