Flamekit

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
.::GTR::.

Flamekit

Bericht door .::GTR::. »

Is het mogelijk om een flamekit op een minibike te zetten? (bougie met bobine....dat systeem :P)
nylus
forum gebruiker

Bericht door nylus »

ik denk dat er niet genoeg brandbare gassen door je uitlaat komen. meschien zou het lukken als je je motor echt goed fout afsteld :roll:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-849845263071309493
puchrider

Bericht door puchrider »

een leiding van je tank naar je uitlaat leggen ofzo, en extra brandstof erin spuiten ;)
Los Limbos

Bericht door Los Limbos »

en dan je kappen in de fik zetten :D :D

Maar over dit onderwerp is genoeg te vinden op internet
üntiej#21
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Moved --> Algemeen
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
speedydevil

Bericht door speedydevil »

Je kan er een bus gas op aansluiten met een syteem zodat je op een knpje duwt dat het eruit spijt je moet dan wel een sterke vonk hebben voor de ontsteking van het gas
.::GTR::.

Bericht door .::GTR::. »

met een bougie is et bij een auto zo gepiept...als je de ontsteking onderbreekt stromen de gassen door naar je uitlaat. als je dan een vonk geeft vliegen de vlammen uit je uitlaat =)....Ik krijgt volgende maand mn minibiki dus dan ga ik wel ff creatief doen :)...Als et lukt post ik wel wat foto's
timon
nieuwe gebruiker

Bericht door timon »

op mn 5.7V8 loopt dit behoorlijk gesmeerd, maar op kleine 2takt denk k niet dat dit veel effect heeft(te weinig doorstroom, bougie die best snel aan "oliet"..)
succes toch (filmpje als het lukt?)
polini 39cc AC, polini 39cc LC,harry.., pompen maar...
Plaats reactie