is het mogelijk een mini bike koppeling aan te passen om rechtsom te draaien in plaats van rechtsom?
omdat de koppeling eigenlijk rechts van de krukas moet komen ipv links
Kan wel :
Dan moet je een nieuwe grondplaat maken wat wel te doen is , ik heb ook een volledig alu koppeling liggen voor puch maxi
Maar het conische deel is voor de rechterkant van de krukas gemaat om het anders om draaiend te maken moet de grondplaat andersom gemaakt worden om de draairichting van de sigmenten goed te krijgen.
het conische deel kan je ook niet in de bastaande koppeling draaien want daar is geen bruikbaar opp voor
* snap je het
*Lg*
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
een fabriekskoppeling idd...
waarschijnlijk wil ik eerst gewoon testen met koppeling van een watergekoelde chinees, later komt er dan wel blata koppeling ofzo...
eigen grondplaat maken is misschien wel een goed idee
Neluhz schreef:een fabriekskoppeling idd...
waarschijnlijk wil ik eerst gewoon testen met koppeling van een watergekoelde chinees, later komt er dan wel blata koppeling ofzo...
eigen grondplaat maken is misschien wel een goed idee
Je kunt een koppeling van een polini gp3 nemen, die is rechts draaiend.
Is gewoon het spiegelbeeld van een linksdraaiende.
Cees
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
okey, das een tip waar ik wat aan heb..
misschien binnekort dan even naar eerbeek rijden
heb overigens geen concrete plannen hoor, maar ben alleen nog aan het orienteren...
zit ook met de waterpomp van het blokje dat in de weg zit als ik een centrifugaalkoppeling zou willen monteren, dus daar moet ik dan ook iets voor verzinnen...