Wat verwachten we van de ledenvergadering op 10 december?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
Wat verwachten we van de ledenvergadering op 10 december?
Persoonlijk verwacht ik er niet veel van,het gebruikelijke geharrewar over het vermogen,wat doen we met de klassen, hoe controleren we wat voor onderdelen er op wat voor type motor zitten............enzzzz
Kortom wat verwachten de leden van deze eerste in waarschijnlijk een reeks van bijeenkomsten.
Kortom wat verwachten de leden van deze eerste in waarschijnlijk een reeks van bijeenkomsten.
Laatst gewijzigd door mark#41 op zo 03 dec 2006, 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
Nog niet koud het vorige bericht gestuurd of er valt een Email van de RAP door de electronische deur.
Zonet "even " de voorstellen en veranderingen door gelezen............
De overvloed aan veranderingen die er voorgesteld worden resulteren in een eindeloze reeks controles[hoeveel pk,wat is het gewicht,.is de uitlaat wel conform,is er gelast aan het frame,und so weiter zoals de fransen zeggen]
Het lijkt er op dat de voorbocht van de uitlaat 28 cm dient te worden,dit betekent dat bijv. alle junior Blata rijders ANDERMAAL een uitlaat kopen word opgedrongen,en daaruit blijkt tevens dat er voor elk cicuit een andere uitlaat mag worden toegepast.[lang circuit/kort cicuit]immers de lengte v/d bocht is de enige maatstaf.
Ook is het bewerken van de cylinder toegestaan want er word alleen op pk s gecontroleerd en zodoende word de weg vrijgemaakt om te tunen tot je er bij neervalt ofwel de bodem van de BEURS in zicht komt.
Goed nieuws voor mensen in een ruime finaciele situatie,doodsteek voor de rest zonder middelen of technische kennis.
Zoals de voorstellen er nu liggen is het voor de junioren b/c het makkelijkst s'ochtends een zwaar ontbijt te nuttigen om boven de 40 kilo te komen ,het geen betekent dat je er 1 pk bij krijgt en dus van 5.5 naar max.6.7 kunt gaan [incl toleranties = 4%]
Het gaat er op lijken dat het schijnbaar eeuwige gekloot over de restricties en alle verdere geneuzel doorgaat,sterker nog er komen steeds meer knelpunten bij..
Zonet "even " de voorstellen en veranderingen door gelezen............
De overvloed aan veranderingen die er voorgesteld worden resulteren in een eindeloze reeks controles[hoeveel pk,wat is het gewicht,.is de uitlaat wel conform,is er gelast aan het frame,und so weiter zoals de fransen zeggen]
Het lijkt er op dat de voorbocht van de uitlaat 28 cm dient te worden,dit betekent dat bijv. alle junior Blata rijders ANDERMAAL een uitlaat kopen word opgedrongen,en daaruit blijkt tevens dat er voor elk cicuit een andere uitlaat mag worden toegepast.[lang circuit/kort cicuit]immers de lengte v/d bocht is de enige maatstaf.
Ook is het bewerken van de cylinder toegestaan want er word alleen op pk s gecontroleerd en zodoende word de weg vrijgemaakt om te tunen tot je er bij neervalt ofwel de bodem van de BEURS in zicht komt.
Goed nieuws voor mensen in een ruime finaciele situatie,doodsteek voor de rest zonder middelen of technische kennis.
Zoals de voorstellen er nu liggen is het voor de junioren b/c het makkelijkst s'ochtends een zwaar ontbijt te nuttigen om boven de 40 kilo te komen ,het geen betekent dat je er 1 pk bij krijgt en dus van 5.5 naar max.6.7 kunt gaan [incl toleranties = 4%]
Het gaat er op lijken dat het schijnbaar eeuwige gekloot over de restricties en alle verdere geneuzel doorgaat,sterker nog er komen steeds meer knelpunten bij..
-
Daantje#27
- forum gebruiker
- Contacteer:
- rkpdude
- forum gebruiker
- Contacteer:
Lees ook iets dat er geen curve meer in je onsteking mag hebben. Laat nu 99% van de zelfbouw dit hebben?
LAAT DE ZELFBOUW MET RUST!!!!
Dit kunnen we niet meer hebben op onze leeftijd
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ik moet mn Puch ook al aanpassen ivm de Polini remblokken.... die ronde blokkies gaan eruit, ok prima..
maar ik ga vervolgens niet nog eens een andere HPI aanschaffen
Zelfbouw is wel prima zo...
maar ik ga vervolgens niet nog eens een andere HPI aanschaffen
Zelfbouw is wel prima zo...
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
De puchklasse zal op den duur toch moeten verdwijnen volgens dit voorstel.rkpdude schreef:Lees ook iets dat er geen curve meer in je onsteking mag hebben. Laat nu 99% van de zelfbouw dit hebben?
Maar 20 man in de baan betekent dat er ook 20 ZB rijders moeten verdwijnen.
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
????andries schreef:De puchklasse zal op den duur toch moeten verdwijnen volgens dit voorstel.rkpdude schreef:Lees ook iets dat er geen curve meer in je onsteking mag hebben. Laat nu 99% van de zelfbouw dit hebben?
![]()
![]()
oftewel, we kunnen stoppen met bouwen
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
.......mogelijk moeten beperken tot 50cc waterUntiej Mini Racing schreef:????andries schreef:De puchklasse zal op den duur toch moeten verdwijnen volgens dit voorstel.rkpdude schreef:Lees ook iets dat er geen curve meer in je onsteking mag hebben. Laat nu 99% van de zelfbouw dit hebben?
![]()
![]()
oftewel, we kunnen stoppen met bouwen
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
En puch lucht ??
Wat worden de mogelijkheden... voor zover duidelijk
Zo snel mogelijk duidelijk maken... dit ivm het bouwen van alle rijders !
Voorbeeld vanmij zelf al:
Ik bouw een blok met 70cc mhr....... sjah als ik straks in maart hoor dat het 50cc moet worden.. dan zit ik..

Wat worden de mogelijkheden... voor zover duidelijk
Zo snel mogelijk duidelijk maken... dit ivm het bouwen van alle rijders !
Voorbeeld vanmij zelf al:
Ik bouw een blok met 70cc mhr....... sjah als ik straks in maart hoor dat het 50cc moet worden.. dan zit ik..
-
kleine_duivel
- spammer
-
kareltje
lezen!!!!!
jullie moeten toch beter lezen.
max. vermogen zelfbouw is nog in overleg
zelfbouw 1 klasse.... voor 2008
variabele onsteking ... niet meer in 2008
dus..... dan heb je heel 2007 om hier mee bezig te gaan toch???
er staat VOORSTEL...... naar ALV komen dus en meedenken, stemmen
max. vermogen zelfbouw is nog in overleg
zelfbouw 1 klasse.... voor 2008
variabele onsteking ... niet meer in 2008
dus..... dan heb je heel 2007 om hier mee bezig te gaan toch???
er staat VOORSTEL...... naar ALV komen dus en meedenken, stemmen
- 113cu
- forum gebruiker
- Contacteer:
Even er tussendoor,
Die variabele ontsteking geld alleen voor de std klassen en in dit geval de modified.
Zelfbouw blijft gewoon 2 klassen en hier zal dan ook niets wijzigen.
Hank schrijft verder de TR voor de zelfbouw en hij is er volgens de importeurs en het bestuur ook het beste in thuis.
Wat rondgestuurd is een uittreksel van heel veel en misschien dat het wat rottig op papier gekomen is. Ik heb het zelf niet gelezen. (zit in japan)
De normale puch en water dus, ook voor 2008 t/m 3000 als het aan ons ligt en wij denken weinig of geen wijzigingen voor komend jaar.
Hank is hier met nog een paar zelfbouwers degeen die hier de kar trekt.
Groeten,
Robin
Die variabele ontsteking geld alleen voor de std klassen en in dit geval de modified.
Zelfbouw blijft gewoon 2 klassen en hier zal dan ook niets wijzigen.
Hank schrijft verder de TR voor de zelfbouw en hij is er volgens de importeurs en het bestuur ook het beste in thuis.
Wat rondgestuurd is een uittreksel van heel veel en misschien dat het wat rottig op papier gekomen is. Ik heb het zelf niet gelezen. (zit in japan)
De normale puch en water dus, ook voor 2008 t/m 3000 als het aan ons ligt en wij denken weinig of geen wijzigingen voor komend jaar.
Hank is hier met nog een paar zelfbouwers degeen die hier de kar trekt.
Groeten,
Robin
www.cliffracing.nl
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
ik ook...schrok toen ik het las..rkpdude schreef:Pffff, das mooi robin. Kan ik weer rustig te bed.
net een nieuwe malossi ontsteking aangeschaft...na 1 jaar hpi..had wat geweest als ik ''weer'' een ander kon kopen.
zelfbouw moeten ze qua regels niet zo moeilijk maken in mijn ogen..
aangezien zelfbouwers steen dieper op techniek ingaan..das juist mooi!
groeten
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/