elite 13 replica
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
jovandrop
elite 13 replica
heey allemaal
weet mischien 1 van jullie waar je een elite 13 repl kan kopen??
ik heb namelijk het internet al een beetje afgespeurd maar ik kan er geen vinden...
alvast bedankt
Gr Jovandrop
ik heb namelijk het internet al een beetje afgespeurd maar ik kan er geen vinden...
alvast bedankt
Gr Jovandrop
www.jarnos-pocketbike-shop.nl had er laatste (3 maanden geleden) wel 1 staan. Mischien hebben ze die nog, of kunnen ze er aan komen 
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
-
jovandrop
-
Johan911 rep.
- forum gebruiker
-
nibbles
Re: elite 13 replica
hee,jovandrop schreef:heey allemaal
alvast bedankt
Gr Jovandrop
ik heb er 1 met een kapotte ketting en het achterwiel staat schreef voor de rest is er niks mee. als je wilt kan je hem wel overkopen. de prijs zouden we dan nog wel over uit komen.
hij kosten mij nieuw €320 maar ik heb er een andere racefilter opgezet en nog een paar kleine dingentjes aangedaan.
je krijgt er 2 kappen bij; 1tje is beetje beschadicht en is een stuk van afgebroken maar heb ik gelijmt en gemaakt. de andere kap past nog niet (blata B1 rep. kap) moetten nog een paar gaatjes voor geboord moeten en iets voor de tankdop.
voor nog meer info ect. PB me ffkes of voeg me toe op MSN
MVG. Kenny
-
jovandrop