hallo ik ben hier nieuw op het forum naar aanleiding van mijn broer vincent popma ben ik ook begonen met minibike,n ik heb bij bert derou een minbike besteld en die komt vandaag binnen dus dan krijgen jullie foto,s te zien ik heb het minibike pak van mijn broer over genomen
komen meer foto,s maar dan ff buiten bij het zon licht dus morgen
Laatst gewijzigd door L popma op ma 06 nov 2006, 19:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Lijk me een erg mooie uitvoering!
Maak gelijk even een foto van je broertjes gezicht op het moment dat je vertel dat zijn bike NIET is binnen gekomen haha
zo hij staat thuis mijn broer met zijn grapen die had hem op zolder gezet en ingewikeld met wc papier en er dozen om heen gezet
maar na een 1 uur zoeken had ik hem en ik ben er heel erg blij mij en is een hele vete uitvoering van fila ducati aleen alluz moet ff gericht worden en er komen pmt,s om mijn broer zet vanavond de foto,s er op
L popma schreef:zo hij staat thuis mijn broer met zijn grapen die had hem op zolder gezet en ingewikeld met wc papier en er dozen om heen gezet
maar na een 1 uur zoeken had ik hem en ik ben er heel erg blij mij en is een hele vete uitvoering van fila ducati aleen alluz moet ff gericht worden en er komen pmt,s om mijn broer zet vanavond de foto,s er op
haha in die stapel banden bij jullie zit vast nog wel pmt ofzo