5 Nov Zaltbommel

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
*HANK*
forum gebruiker

5 Nov Zaltbommel

Bericht door *HANK* »

Hallo

Ook in Zaltbommel was het weer knallen.

Het was lekker druk met een heel aantal snelle fabrieks bike's.

Waaronder ik met de GRC, ook was Barri Wassink er met de ZPF en ja deze ging ook hard rond (kon hem niet bijhouden).
Ook konden weer even lekker !CENCUUR! met elkaar, onder het genot van een kop koffie en een drankje.
Dus al met al weer een lekker gezellig uitje Zaltbommel.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Mertun
forum gebruiker

Bericht door Mertun »

Het was zekers gezellig :) heb nu voor het eerst in zaltbommel gereden en is goed bevallen moet ik zeggen (met uitzondering van een navigatie systeem dat op de heenweg een totaal verkeerde route aangaf :? )

verders ging het allemaal weer hard vandaag :)

en toch wel mooi om een man uit de zelfbouw ook hard te zien gaan op een fabrieksbike ;)
ruben4takt
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door ruben4takt »

ja jongens het was erg gezellig daar.lekker mijn rondjes kunnen draaien
bike loopt nu ook aardig dacht ik,tot dat ik een paar rondjes mocht rijden op barry's zpf dat stuurt effe anders dan een b1 en dat bedoel ik positief
ik dacht toen ik ging zitten dat wordt effe wennen maar na een rondje of 2 begon ik vreemd genoeg al te wennen toch wel fijn een bike die vermogen onder in heeft.
tot de volgende keer maar weer groetjes ruben
ron_
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door ron_ »

Ja het was weer gezellig :lol:
heb lekker rond kunnen rijden :wink:

Gr Ron
Kevin#34
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Kevin#34 »

Trainen in Zaltbommel

Op 5 November ben ik voor de eerste keer sinds lange tijd weer binnen wezen trainen dit ook omdat we afgesproken hadden met Barry Wassink, want die zou met zijn ZPF gaan trainen. Daar aangekomen was het niet zo erg druk maar naar verloop van tijd waren er zo'n 5 beginners en zo'n kleine 25 gevorderde dus toch nog een aardige opkomst. Ik zou vandaag met mijn Polini gaan trainen want mijn Blata heb ik klaar gemaakt om te verkopen. Als eerste mochten de beginners gaan rijden en daarna wij , ik ben rustig begonnen maar het voelde al snel goed aan en kon ik het gas erop zetten ik moet zeggen dat het bij de gevorderde aardig hard ging zo ook Barry met zijn ZPF ik moet zeggen het is een mooie machine en hij reed er erg hard mee en ik mocht in de laatste heat ook even rijden op de ZPF en ik kan niet anders zeggen dan dat het een fijne machine is om op te rijden voelt goed aan zit erg goed en stuurt heel erg makkelijk zeker voor herhaling vatbaar.

ps.als er iemand foto's heeft gemaakt zouden die dan gemaild kunnen worden naar:
info@kevin-racing.nl
Groetjes kevin #34