hiuy schreef:hoi,-
weer ff lang stil geweest hier maar heb weer enkele update's komende,mijn BZM blokje is in de maak eindelijk, en aanstaande maandag verwacht ik mijn nieuw speeltje.een suzuki GSX R 750. .hier alvast een foto .
groeten steven.
o hemel..... hoop dat je daar niet zo op gaat rijden als op de mini
ehm tja meer hebk eigelijk niet te zeggen wrm ben je zo hard bezig met al je minibikes om ze vervolgens weer te verkopen en waarom koop je een nieuwe volgend jaar als je toch al weet dat je die ook weer gaat verkopen haha je kunt mij niet wijsmaken dat ze toch niet lkkr rijden
maargoed jou keus ik vind dit egt een SUPER mooie minibike
ehm tja meer hebk eigelijk niet te zeggen wrm ben je zo hard bezig met al je minibikes om ze vervolgens weer te verkopen en waarom koop je een nieuwe volgend jaar als je toch al weet dat je die ook weer gaat verkopen haha je kunt mij niet wijsmaken dat ze toch niet lkkr rijden
maargoed jou keus ik vind dit egt een SUPER mooie minibike
gr jack
idd,wel zonde.
eerst al je geld in zo`n ding steken en dan is ie weer weg
dat is jou keus
wat word je nieuwe bike
dragonfly schreef:zijn bike is in goede handen
ik heb hem namelijk gekocht
hoi,-
ja joh ik hoop dat je er goed voor zorgt .en hij rijd zeker lekker maar euh ik zit namelijk op een stopje van een half jaartje en vond het nog al zonde om hem hier zo te laten staan .dus volgend jaar maar weer een nieuwe ,welke zeg ik nog niet .