poeldijk 12.11.06
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
rob polini
- forum gebruiker
poeldijk 12.11.06
ja het zit er weer op de zondag is weer voorbij,het was erg druk bij van der ende,gelukkig zij de race goeroe we gaan in twee groepen rijden,zeker voor de beginnelingen is dat erg pretttig,en voor de snelle jongens onder ons is dat ook wel zo prettig was weer goed geregeld guus toppie bedankt,jammer dat de snelle jongens geen race meer konden doen,maar ook tijdens het gewoon rijden gingen we lekker,het is alleen jammer,dat de zwarte ridder(atse,jo zijn vader)het alleen kan winnnen door te trekken en te duwen,en snel de baan oversteken,maar ja anders kan je niet voorblijven,maar het was toch weer gezellig
na afloop ben ik even bij de baancommissaris geweest en hij gaat de zwarte ridder inde gaten houden
dus bij deze atse u bent gewaarschuwd.en nog een ding je moet een grotere helm kopen hij is de klein namelijk
jongens bedankt voor de gezellige dag en tot de volgende keer vlaggers en de fotograaf(fleurtje)bedankt en we zien ze tegemoet
mazlll
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
-
rob polini
- forum gebruiker
poeldijk
ik was nog een ding vergeten het licht ging niet uit op de baan mannen
het was steven die de baan op kwam
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
-
Divirion
Ik ging vandaag ook wel lekker..
ik ging steeds sneller rijden, en gelukkig bleef mn bike het ook de hele ochtend gewoon normaal doen..
Lekker gereden en in de race eindelijk een kneedown na de 3e bocht, en vervolgens maakte ik elke bocht zo snel als ik kon.. en merkte dat je niet moet proberen om een kneedown te maken, maar als je zo snel mogelijk probeert te rijden lukt het vanzelf
Ben heel benieuwd naar de foto's
En ik kom volgende weer waarschijnlijk weer terug..
Greetz Dennis
( zwart/grijze B1 rep )
ik ging steeds sneller rijden, en gelukkig bleef mn bike het ook de hele ochtend gewoon normaal doen..
Lekker gereden en in de race eindelijk een kneedown na de 3e bocht, en vervolgens maakte ik elke bocht zo snel als ik kon.. en merkte dat je niet moet proberen om een kneedown te maken, maar als je zo snel mogelijk probeert te rijden lukt het vanzelf
Ben heel benieuwd naar de foto's
En ik kom volgende weer waarschijnlijk weer terug..
Greetz Dennis
( zwart/grijze B1 rep )
- Burnoutje
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ik vondt het ook heel gezellig..
alleen wat lekkage met die Carb..
maar gelukkig kon ik nog effe verder rijden
Kom ik thuis, weer lekken.. en me band scheef, dus ik eraf gehaald, emn ik denk dat het de lagers kapot zijn
Maar het was heeel leuk , en wel leuk dat we in 2 groepen gingen ..
Grooeteenn

alleen wat lekkage met die Carb..
maar gelukkig kon ik nog effe verder rijden
Kom ik thuis, weer lekken.. en me band scheef, dus ik eraf gehaald, emn ik denk dat het de lagers kapot zijn
Maar het was heeel leuk , en wel leuk dat we in 2 groepen gingen ..
Grooeteenn
[url=http://www.burnoutje.n3t.nl][img]http://img87.imageshack.us/img87/2622/bannerbk9.jpg[/img][/url]
-
MuK
ik was der ook weer eens met dat rare gevaarte van me. ik moest nog mijn nieuwe spul inrijden maar moest van guus bij de snelle groep. het was dus voor mij: rustig rijden, luisteren of die geen rare geluiden maakte en goed rondkijken of er geen andere rijders aankwamen.
een paar keer last gehad dat de moer van mijn koppeling los trilde maarja, verder wel lekker gereden.
tot snel!
*MuK
een paar keer last gehad dat de moer van mijn koppeling los trilde maarja, verder wel lekker gereden.
tot snel!
*MuK
-
Divirion
-
AngelEyes
Ik heb redelijk gereden, koppeling slipte (schoensel helemaal glimmend en zwart), nu ff opgeschuurd en moet weer goed zijn) bij het aangrijpen en het rijden ging niet helemaal lekker, dus voortijdog vertrokken om ook nog ff de crossrace op scheveningen te zien.
Het enige nadeel van in groepen rijden vind ik het wachten tussendoor, maarja dan maak je maar weer een praatje..
Tot de volgende x mannen..
AE
Het enige nadeel van in groepen rijden vind ik het wachten tussendoor, maarja dan maak je maar weer een praatje..
Tot de volgende x mannen..
AE
- Muesli_Reep
- forum gebruiker
- Contacteer:
- Burnoutje
- forum gebruiker
- Contacteer:
dat had ik ook..Divirion schreef:Ik had trouwens ook een keertje bijna een ongelukje..
Ik leunde niet vergenoeg naar voren toen ik de brug op reed..
En toen reed ik er in een wheelie van af en klapte neer ....
Gelukkig kon ik mn stuur nog net goed vast houden,![]()
MAar verder was het toch leuk
[url=http://www.burnoutje.n3t.nl][img]http://img87.imageshack.us/img87/2622/bannerbk9.jpg[/img][/url]
-
Divirion
- DoC
- forum gebruiker
- Contacteer:
Vandaag begon goed tot mijn rem er mee kapte dus ben de hele tijd wezen afstellen maar denk dat zo'n beetje mijn hele rem gedeelte krom is na een val.
Dus word voor mij ff niet rijden tot dat mijn rem het weer fatsoenlijk gaat doen.
, dus er komt gelijk een nieuwe zuigerveer op zal hij wel blij mee zijn
.
Voor de rest ging het rijden vandaag aardig goed en in 2 groepen rijden ging een stuk beter alleen jammer dat de snelle boys geen race mochten rijden
.
Foto´s volgen.
En verder zijn we nog wezen kijken bij knockout: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic. ... 736#190736
Dus word voor mij ff niet rijden tot dat mijn rem het weer fatsoenlijk gaat doen.
Voor de rest ging het rijden vandaag aardig goed en in 2 groepen rijden ging een stuk beter alleen jammer dat de snelle boys geen race mochten rijden
Foto´s volgen.
En verder zijn we nog wezen kijken bij knockout: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic. ... 736#190736
www.Indoorminibike.nl
Re: poeldijk
Zo zullen er altijd van die figuren zijn die het voor een hoop verpesten, zo ook dit figuurrob polini schreef:ik was nog een ding vergeten het licht ging niet uit op de baan mannenhet was steven die de baan op kwam
Deze toch niet al te betrouwbaar persoon kon het dus weer eens niet laten om zijn helm in te wisselen voor een goochelhoed want hij toverde weleenswaar een oude maar wel een effectieve truc uit die hoed door ineens binnen 20 seconden 60seconden sneller te zijn en dus zag ik in de zelfde ronde wederom dat uitgemergelde lichaam voor mij oplichten het is nog steeds een raadsel hoe hij dit weer flikt , maar ook dit keer kon ik hem het licht uit de ogen rijden
Er is wel een blauwe gedaante(met bril en op leeftijd) gesignaleerd op de baan met een groene wrs onder zijn arm die op slinkse wijze de baan over aan het steken was, maar dit word naderonderzocht.
Wat ik heb begrepen zijn er al sancties op papier gezet en kan deze meneer die binnekort tegemoet zien, zodra bekend is wat zijn vaste woon en verblijfplaats is want sinds perron nul is opgeheven is dit dus onbekend.
één voordeel van dit nadelig persoon is dat andere banen geen last van hem zullen hebben. om de doodeenvoudige reden dat hij op geen enkele ander baan durft en kan rijden.
Sorry Linda, maar jullie berggeit is wel 1 vd mooiste berggeiten die ik ken hoor.
Steven