discriminatieminibikerheerhugowaard schreef:zou kunnen maar mischien kunnen de crossers een aparte club oprichten
China club
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
TOEZMAN
-
Jelmah
-
TOEZMAN
zat je alleen maar te pesteminibikerheerhugowaard schreef:Hoezo ik bedoel het alleen maar goed want op de meeste kartbanen mag je niet met een mini-motart rijden. dus is het voor diegene wel makelijker om op een crosbaan te rijdenTOEZMAN schreef:discriminatieminibikerheerhugowaard schreef:zou kunnen maar mischien kunnen de crossers een aparte club oprichten![]()
- crosser
- forum gebruiker
- Contacteer:
da denk jij dan verneuk je heel je koppeling (en meer).minibikerheerhugowaard schreef:Hoezo ik bedoel het alleen maar goed want op de meeste kartbanen mag je niet met een mini-motart rijden. dus is het voor diegene wel makelijker om op een crosbaan te rijdenTOEZMAN schreef:discriminatieminibikerheerhugowaard schreef:zou kunnen maar mischien kunnen de crossers een aparte club oprichten![]()
[size=100][color=green][url=http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=9728503&uid=3963795&members=1]Mijn Crosser[/url](nummer 1 is van mij)
- nieuwe koppelingsschoen + veren
- alu ronsel
- licht voor + achter
- korte remhendels[/color][/size]
- nieuwe koppelingsschoen + veren
- alu ronsel
- licht voor + achter
- korte remhendels[/color][/size]
-
chrisje
Ik vind leuk klinken en dan ook allen de 47/49 cc chineesjes..
khb er zelf 2 laats een neiuwe gehalld maar het is wel egt chinese kwaliteit..ik sppeel met het gas op de baanik me achtertandwiel korm.. zo slap spul.. ben er over na aan het denken om een beetje te sparen en duurdere te halen..
in de meeting van zuid wil ik best komen hoor.. word een leuke club..
en is er al wat gemakkt van een site ofso..
groetjes chrisje minibike..
khb er zelf 2 laats een neiuwe gehalld maar het is wel egt chinese kwaliteit..ik sppeel met het gas op de baanik me achtertandwiel korm.. zo slap spul.. ben er over na aan het denken om een beetje te sparen en duurdere te halen..
in de meeting van zuid wil ik best komen hoor.. word een leuke club..
en is er al wat gemakkt van een site ofso..
groetjes chrisje minibike..
-
chrisje
-
mini suzuki
-
Jelmah
-
chrisje
-
Defdada
-