poeldijk 12.11.06

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Johan911 rep.
forum gebruiker

Bericht door Johan911 rep. »

Ja het was weer een fantastische ochtend! echt lekker me rondjes gereden! en in 2 groepen rijden vind ik 10000 X beter!! moeten we vaker doen 8) ! en ik heb weer een PR gereden: 1:07:79 Yesss. En wilma.. toch miste ik de race wel een beetje O:)
het is alleen jammer,dat de zwarte ridder(atse,jo zijn vader)het alleen kan winnnen door te trekken en te duwen,en snel de baan oversteken,
en rob, me pa wordt denk ik wat agressiever :lol: zit je er echt mee?
en jij was toch degene die de baan overstak :lol:

DiStefano schreef:
Wat ik heb begrepen zijn er al sancties op papier gezet en kan deze meneer die binnekort tegemoet zien, zodra bekend is wat zijn vaste woon en verblijfplaats is want sinds perron nul is opgeheven is dit dus onbekend.
Bel me maar en ik vertel je zn verblijfblijf/schuilplek wel en hopelijk wordt deze zaak zo snel mogelijk opgelost

tot de volgende keer
en rob wens keesje maar beterschap :wink:
GRC RR
www.johanracing.webs.com
Rob en Camilo

Bericht door Rob en Camilo »

Ja, weer een gezellig dagje Poeldijk gehad. Na de slaap uit mijn ogen gewreven te hebben en 2 bakken koffie tot mij genomen te hebben, mijn strakke lijf in mijn racepak gehesen en de baan op. Maar voor dat ik op de baan was, werd er besloten om in 2 groepen te gaan rijden. De kids en mindere Goden, en daarna de creme de la creme. Maakte voor mij niet zo veel uit, want ik sla mijn mannetje bij beiden groepen, dus heb lekker de hele morgen kunnen rijden. Ook Angelo, Bo en Camilo mochten met beiden groepen rijden. Was even mazzel hebben. Voor de rest geld, Geen Pech is ook al Mazzel. Dus was het voor iedereen beter zo denk ik.
Ik heb verder gehoord dat er nieuwe borden langs de baan komen te staan. Deze zijn nu in ontwikkeling, maar zodra er iets meer bekend is laat ik het jullie weten.

Toen de Race voor de kleine mannen.
Na ik weet niet hoevell opwarmronden, schoten ze weer uit de startbeugels. Angelo als een speer er vandoor, gevolgd door Camilo en de rest van het pak. Bo zat in een groepje met rijders die hij niet zo snel kon passeren en verloor wat tijd hiermee. Na 2 ronden had Camilo het gat gedicht en begon de inhaal race van de achterblijvers. Camilo zag zijn kans en reed Angelo voorbij. Helaas gaf Angelo op met kramp in zijn handen, en was Bo bezig zijn achterstand goed te maken.
Bij het vallen van het zwart wit geblokte zag ik echter tot mijn verbazing Bo als eerste afgevlagt te worden. Waar was Camilo dan? Nou die stond al in de pits te genieten van zijn overwinning terwijl er nog 1 ronde gereden moest worden. Hahaha, slaap lekker Camilo. Goede les voor de volgende keer.
Hij heeft wel weer een nieuw PR: 1:12:89.

Helaas reden onze kanonnen geen race. Ik had dit keer zeker mijn mannetje gestaan. Maar volgende keer maar weer.

Heren, ik heb weer genoten.

Gr Rob en Camilo
Divirion

Bericht door Divirion »

:D ..DAt betekend dat ik 2e ben geworden in de race..
Aangezien angelo af haakte en camillo al een ronde te vroeg terugkwam.. :wink:
Panic Machine

Bericht door Panic Machine »

DoC schreef:De foto's staan op www.indoorminibike.nl :!:

:D
Hey,

Mooie foto's hoor......

Greetz Erik
DoC
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door DoC »

Graag gedaan, ik zal het doorgeven :wink:.
www.Indoorminibike.nl
Hans Blata B1 nr 50+ RRT
forum gebruiker

Test

Bericht door Hans Blata B1 nr 50+ RRT »

He Rob ff testen heb me opnieuw ingeschreven :lol: :) :!:
rob polini
forum gebruiker

test

Bericht door rob polini »

wat een lelijke koppen zeg hahaha mazlll
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
fleur
forum gebruiker
Contacteer:

Re: Test

Bericht door fleur »

Hans Blata B1 nr 50+ RRT schreef:He Rob ff testen heb me opnieuw ingeschreven :lol: :) :!:
:roll: :wink:
Laatst gewijzigd door fleur op do 16 nov 2006, 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
rob polini
forum gebruiker

test

fleur?????????????????
marcodep
forum gebruiker

Bericht door marcodep »

ja Rob ze weet niet wat ze moet zeggen ze probeert de figuurlijke muur te doorbreken.... maar het lukt niet.....dus nu gaat ze over na bewerking in stil zwijgen
Laatst gewijzigd door marcodep op vr 17 nov 2006, 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.
rob polini
forum gebruiker

fleur

oke ik dacht dat het aan mij lag oke we zullen het wel horen
fleur
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door fleur »

[quote="Johan911 rep."]Ja het was weer een fantastische ochtend! echt lekker me rondjes gereden! en in 2 groepen rijden vind ik 10000 X beter!! moeten we vaker doen 8) ! en ik heb weer een PR gereden: 1:07:79 Yesss. En wilma.. toch miste ik de race wel een beetje O:)

:o

Staat genoteerd Johan!
Heren zondag 19 november weer van 13.00 uur tot 13.30 uur een race voor de langzame en een race voor de snellere "heren".

groetjes
W :wink:
Maik WOOFER
forum gebruiker

Bericht door Maik WOOFER »

vraagje :) :
Indien mogelijk wel stipt om 1300uur beginnen met race van de minder sneller mannen/jongens/meisjes en om 13.15 stipt De snellere mannen/jongens.

Toevoeging:
Er zijn nu heel wat kleine mannen die heel snel aan het rijden zijn. Dus ik zou zeggen dat deze dan ook bij de grote (snelle) mannen/jongens gaan rijden.

((* Dus Camilo niet van 2 walletjes eten en bij de langzame en de snelle gaan rijden he :p hihi :lol: *))

ps: dit is natuurlijk wel afhankelijk van hoe druk het is, maar tot nu toe word het nog altijd goed geregeld. (Y) toppie!!

ps2: Waar zijn Timon, Tammie en Michel (zo was het toch?)...
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
Johan911 rep.
forum gebruiker

Bericht door Johan911 rep. »

fleur schreef:
Johan911 rep. schreef:Ja het was weer een fantastische ochtend! echt lekker me rondjes gereden! en in 2 groepen rijden vind ik 10000 X beter!! moeten we vaker doen 8) ! en ik heb weer een PR gereden: 1:07:79 Yesss. En wilma.. toch miste ik de race wel een beetje O:)

:o

Staat genoteerd Johan!
Heren zondag 19 november weer van 13.00 uur tot 13.30 uur een race voor de langzame en een race voor de snellere "heren".

groetjes
W :wink:
dankje wel wilma!
en tot zondag dan!
GRC RR
www.johanracing.webs.com
fleur
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door fleur »

ps2: Waar zijn Timon, Tammie en Michel (zo was het toch?)...[/quote]

Die vraag kun je beter aan hen stellen, als je ze ziet, ik weet dat Michel ziek is geweest.

Maar alles gaat toch goed, als er problemen zijn, hoor ik dat graag ...

groetjes,
wilma :wink:
Plaats reactie