thomas1991 schreef:Welkom bij de club van de B1 (replicaa's )
Voor tuning info zou ik zeker het topic van Hank een doorlezen, word je veel wijzer van
Veel suc6 ermee !!
Ja heb ik al wel eens gedaan met een half ook zeg maar maar eerst werk en geld verdienen dan pas tunen (ik weet wel vrij veel hoe dingen moeten maar niet alles).
In Echt ben ik afgelopen 2 weken geweest op mijn luchtgekoelde welliswaar. Maar nu komt het echte werk pas denk ik zo. . Van de zomer wil ik ook nog wel Genk gaan rijden en mischien nog een keertje in de winter Hasselt (Be) Maar ik ben tot nu toe alleen nog maar ik echt geweest.
Haha ik zat serieus na te denken deze bike zelf te kopen. Maar ik was eigenlijk al verliefd op een andere bike. Maar lijkt me echt een top bike !
Ben benieuwd naar hoe het dang aat als je komt rijden. Want met je chinees zat je meer rondjes aan je trekstarter te trekken dan dat je op de baan rondjes reed
Maar goed leuke bike..ben erg benieuwd ernaar in het echt...kunnen we binnekort beide met de nieuwe bikes Echt onveilig maken
Hawk schreef:Haha ik zat serieus na te denken deze bike zelf te kopen. Maar ik was eigenlijk al verliefd op een andere bike. Maar lijkt me echt een top bike !
Ben benieuwd naar hoe het dang aat als je komt rijden. Want met je chinees zat je meer rondjes aan je trekstarter te trekken dan dat je op de baan rondjes reed
Maar goed leuke bike..ben erg benieuwd ernaar in het echt...kunnen we binnekort beide met de nieuwe bikes Echt onveilig maken
Hehe thuis deed hij het steeds goed in de tuin eenmaal in echt niet meer. hehehe
Ik hoop zaterdag nog wat onderdelen te scoren om er op te zetten. Maar helemaal zeker is dat nog niet. En zondag rijden in echt is ook nog niet zeker in verband met een pak dat ik nog aan het zoeken ben.
Haha ja echt grappig jij zondag. Was ik lekker met je aan t racen (ik lag natuurlijk voor ) was je opeens weg....was die gevallen haha...nou stuk beter dan je chinees; deze bike loopt tenminste