Laatste race van het nmc.
Ik sta 2e in het klassement, ik kan nog eerste worden als ik 1e word die race. Maar ik sta 2e.
Laatste bocht, het rechte stuk op, finische inzicht.
Wat zie ik daar voor knoppie op me stuur ?; NOS
MMWWHAAAAAAAPPPPPP!!!!
Kzie een tunnel voor me ogen en spuit der vandoor met 140 km/h, en ik word eerste
Laatste race van het nmc.
Ik sta 2e in het klassement, ik kan nog eerste worden als ik 1e word die race. Maar ik sta 2e.
Laatste bocht, het rechte stuk op, finische inzicht.
Wat zie ik daar voor knoppie op me stuur ?; NOS
MMWWHAAAAAAAPPPPPP!!!!
Kzie een tunnel voor me ogen en spuit der vandoor met 140 km/h, en ik word eerste
lachgas werkt wel, en is redelijk goedkoop te maken, zolang je beetje kennis van zaken hebt.
gasflesjes van slagroomspuitbussen zit lachgas in, en sowiezo, lachgas is redelijk goedkoop.
vraag me alleen af of de krukas die stoot aan kan....
Wat dus ook iedereen denkt, jullie ook dus dat nos top snelhied toevoegt, nou vergeet dat maar. Misschien 3 a 4 km/h maar niet echt veel, het scheelt wel heel veel als je het inspuit bij het optrekken, of bijv. wanneer je powerband bijna begint.
Neluhz schreef:lachgas werkt wel, en is redelijk goedkoop te maken, zolang je beetje kennis van zaken hebt.
gasflesjes van slagroomspuitbussen zit lachgas in, en sowiezo, lachgas is redelijk goedkoop.
vraag me alleen af of de krukas die stoot aan kan....
een turbo op tweetakt is zowiezo moeilijk omdat 2takt veel vermogen haalt mede dankzij de uitlaat. dus als je daar een turbo tussen zet word dat lastig afstellen. dus dan moet je eerder naar een compressor/supercharger kijken, maar probeer dat maar eens goed aan te sluiten