traxx 26-11-06

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Reijs Racing Team

traxx 26-11-06

Bericht door Reijs Racing Team »

Het was een gezellig dag bij ons in uden..het was wel een beetje glad maarja dat kan de pret niet bederven.. er waren er natuurlijk wel weer mensen die met koelvloeistof rijden.. :roll: dus de baan werd nog gladder... :roll: maarja na dat ze het hadden opgeruimt was het weer helemaal te gek..
om kwart over 12 was de race voor de beginers die werd gewonen door rick... en om half 1 was de race van de gevorderde die werd gewonen door miself.. en 2e was luc en 3e jarno dus het was weer een leuk dagje..

mijn vraag is er zijn er foto gemaakt van deze leuke en sportieve dag..??

M.v.G...Mikey..Minibikey..
royal
forum gebruiker

Bericht door royal »

Wat een dag!

Ik kwam vandaag voor het eerst in uden.
Na de eerste heat dacht ik "als dat zo blijft duren met die gladde baan dan pak ik mijn spullen weer bijeen".
Maar we konden al vlug weer volle gas rijden :)
Jammer van die lekke bikes met koelvloeistof inderdaad, maar dat was gelukkig zo verholpen!

Halverwege was een spacer van de achteras zodanig vervormd dat het een lager afknelde. Dit had ik al aan zien komen, dus gelukkig had ik een reserve bij!

Op het einde meegedaan aan het wedstrijdje bij de gevorderden.
4e geworden :lol:

Eenmaal thuis aangekomen merkte ik dat de lager uit het koppelingshuis super gaar was. De vorige keer was mijn voortandwiel door een ongelukje afgebroken. Tijdens het schoonmaken van het koppelingshuis was er wat alu-slijpsel in de lager gekomen. Gewoon mee gereden natuurlijk 8)

Ik heb alleen wat wazige foto's van mezelf :?
hanske

Bericht door hanske »

het was weer een tijdje geleden dat we in uden waren geweest maar het was weer zo gezellig als van ouds [ gezellig druk ] . groeten hanske
thomas1991
forum gebruiker

Bericht door thomas1991 »

Ik was gisteren ook voor het eerst in uden..

Ik vond het zelf een hele leuke baan, ik kom daar zeker nog eens vaker naar toe.

Vooral die race op het laatste was een spannend.. Ik lag 2de maar ik kwam met mijn knie tegen de vangrail aan, en moest toen een plaats inleveren. Maar toch uiteindelijk 3de geworden..

Ik kom zeker nog vaker, alleen een ding wat ik wel slecht vind geregelt is dat ze slecht dingen laten weten aan de rijders.. Zoals bij de wedstrijd op het laatst, dat hoorde ik van de mensen naast ons.
Maarja dat mag de pret niet drukken :wink:
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
royal
forum gebruiker

Bericht door royal »

Plaats reactie