Koplampenaudifreakzeeland schreef:Mooie bike veel plezier ermee.
en wat doen die vissen tekens op je voorkuip ,het doet me aan iets denken .
gr richard
EINDELIJK mijn bike klaar!!! 50 cc b1!! (v-racer nitro)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Christafari
Yep, de GRC heeft ook een mooie Ichthusvis achterop, waarmee ik laat zien dat ik Christus volg.
Maar de bike rijdt er niet anders door, en ze staan goed op Karsten zn bike. Jammer voor je Steef, voor die kleuren, Karsten heeft er copyright op geloof ik
@TaiChi, je MSN was al off, maar ga n keer mee naar Poeldijk dan. ff knallen als t mag van mn koppeling
Ben erg benieuwd wat ie gaat doen op de testbank. Gaan we er geld op inzetten?
Maar de bike rijdt er niet anders door, en ze staan goed op Karsten zn bike. Jammer voor je Steef, voor die kleuren, Karsten heeft er copyright op geloof ik
@TaiChi, je MSN was al off, maar ga n keer mee naar Poeldijk dan. ff knallen als t mag van mn koppeling
Ben erg benieuwd wat ie gaat doen op de testbank. Gaan we er geld op inzetten?
-
MuK
MuK schreef:mooi ding man!
alleen lijkt mij de plaats van je killswitch niet echt logisch? het lijkt mij dat die een beetje in de weg zit onder het rijden?
just my 2 cents
veel succes met de bike, ik spreek je nog wel een keer op de baan
*Muk
Je kan het als irritant zien, (vind ik persoonlijk ook).. Maar ik kan me er best wat bij voorstellen als hij z'n dodemanskoord aan zijn been wil, dan zit hij ook niet in de weg bij het stuur.. Het is maar net wat je prettig vind toch?
Verder, ik vind het een super ding nu! Komen er nog tests?
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
-
Panic Machine
-
MuK
ow.. om hem aan je been te doen, daar had ik nog niet aan gedacht. ik dacht meer aan die killswitch daar en dan om je hand.Justin schreef:MuK schreef:mooi ding man!
alleen lijkt mij de plaats van je killswitch niet echt logisch? het lijkt mij dat die een beetje in de weg zit onder het rijden?
just my 2 cents
veel succes met de bike, ik spreek je nog wel een keer op de baan
*Muk
Je kan het als irritant zien, (vind ik persoonlijk ook).. Maar ik kan me er best wat bij voorstellen als hij z'n dodemanskoord aan zijn been wil, dan zit hij ook niet in de weg bij het stuur.. Het is maar net wat je prettig vind toch?
Verder, ik vind het een super ding nu! Komen er nog tests?
maarja, karsten nog veel succes ermee!
*MuK
- Aikido gast
- forum gebruiker
- thomas1991
- forum gebruiker