Terugslag trekstarter

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Midiracer23
forum gebruiker

Terugslag trekstarter

Bericht door Midiracer23 »

Ik heb vandaag een rocketkey geplaatst maar nu wil ik hem starten, maar hij heeft nu steeds terugslag als ik hem aan wil trekken...komt dit vaker voor? Ik krijg heb ook niet lopend....hij prutteld wel paar keer maar blijft niet lopen.....
TnTnelis
forum gebruiker

Bericht door TnTnelis »

Zit je rocketkey misschien verkeerd om, waardoor de bike achteruit wil gaan lopen?

Niels
Midiracer23
forum gebruiker

Ik heb de spie gemonteerd zoals in de beschrijving stond die ik er bij kreeg dus denk wel dat dat zal kloppen.....
royal
forum gebruiker

Bericht door royal »

Zou hij inderdaad niet verkeerd zitten. Of misschien is de spie afgebroken als je het vliegwiel niet goed vast hebt gezet. En dus kan het vliegwiel gedraaid zijn op de krukas.
Hoe dan ook, als de spie correct gemonteerd zit zou ik hem gewoon verwijderen. Het probleem zit hem in het ontstekingstijdstip.
Midiracer23
forum gebruiker

ik zou net de orginele spie weer in het blokje monteren...en wat zie ik daar op de werkbank liggen......de rocketkey dus....is bij het monteren van het vliegwiel er tussenuit gedrukt en dat is me niet opgevallen....dan is het logisch dat het tijdstip niet goed staat :oops: !
Ik heb hem er nu wel opzitten en dan blokje eronderbouwen en dan hopen dattie wel loopt 8)
Plaats reactie