Echt 3-12-'06

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Echt 3-12-'06

Bericht door Twan »

Schitterend dagje was het vandaag. Flink kunnen gassen. Zeker nadat ik mijn nieuw zuigertje mooi in had laten lopen ging het heerlijk. Het JaGuTo team heeft hun thuis basis ook gevonden. Ze gingen dan ook lekker rond.
Danny van Hemmen was er samen met Jesse die hun rondjes weer eens op een prachtige manier vertoonden. Ook sernior was van de partij. Zij het dan eerst lichamelijk. Later werd dat ook geestelijk.

De fam Kloots was met hun meegekomen om hun DM ook eens het asfalt van PKE te laten proeven. Tja en dan blijkt dat mechanische remmen soms toch nog sneller zijn dan Hydrolische. Cliff was samen met Gifkkikertje leuk aan het stoeien. Zo leuk dat ik die 2 niet snel voorbij kwam. Maar eenmaal voorbij ging het weer perfect.

Mooi was het om te zien hoe veel rijders hun nieuwe bike aan het testen waren. Gek was het om te zien dat er schijnbaar 2 een wedstrijdje aan het houden waren in de beginners klasse. Er zat iemand bij waarvan ik dacht die slaat zijn stuur dadelijk nog kapot. Maar ja dat kun je wel doen maar als je toch niet snelzat bent licht het toch niet aan de bike!. Door deze rijstijl kwam hij zelfs haast in botsing met een echte beginner waar hij dus gek naar omkeek. Het mooi was dat hij tijdens het omkijke haast pardoes in de banden belande. Die zal dus denk ik het eens moeten proberen bij de gevorderden.

Al mer al hebben we weer een zeer fijn dagje gehad samen met de kids op de quad. Die hadden het ook reuze naar hun zin en wilden steeds maar gassen. Maar de ouwe heer moet ook soms op adem komen. :wink:

Vandaar dat de 30+ klasse wel wat voor mij is :lol: :lol: :lol:

Gr

Twan
Laatst gewijzigd door Twan op zo 03 dec 2006, 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
dragonfly
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

ik schrijf me daar al voor in voor de 30+ klasse (hihiihhihihi)
idd een leuk dagje maar baan was ook weer lekker glad (waarschijnlijk door koelvloeistof)maarja daarna was het wel weer beter kijk al weer uit voor de volgende keer.

en twan sinterklaas was me goed gezint ik hem haar maar lief in de oogjes gekeken dus binnenkort een fabrieksbikeje
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

dragonfly schreef:ik schrijf me daar al voor in voor de 30+ klasse (hihiihhihihi)
idd een leuk dagje maar baan was ook weer lekker glad (waarschijnlijk door koelvloeistof)maarja daarna was het wel weer beter kijk al weer uit voor de volgende keer.

en twan sinterklaas was me goed gezint ik hem haar maar lief in de oogjes gekeken dus binnenkort een fabrieksbikeje
Kijk dat zijn berichten. Die horen we graag.

Maar glad???? Niets van gemerkt. Ach op de nieuwe bike nieuwe bandjes en gas op de lolly :wink:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Hawk
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Hawk »

Jahaa ik was dus een van de mensen die zijn nieuwe bike aan het testen was (maar niet diegene die zo aan pushen was!! :D )
Ik ging erg hard al zeg ik het zelf lol en reed lekker mijn rondjes. Na 3 heats begon opeens me stuur echt heel erg te trillen en had ik geen kracht meer. Eerste wat ik dacht was dat ik naar huis kon omdat koppeling of krukas naar de haaien was.
Koppeling was niks gebroken ofzo en ja was wel alles heel heet dus even laten afkoelen: was toch pauze :wink:

Toen na de pauze kwam Richard v. Alphen even kijken en zag dat me koppeling te strak stond; deze even wat losser zetten en VOILA
:D ik kon weer 3/4 heat rijden want toen had ik weer geen vermogen.
Dus nog maar een keer bijgesteld en kon ik weer 3/4 heat rijden. Ja toen hadden me koppelingbeentjes het gehad; glad als het hoofd van een kale man :D
Gelukkig was daar de reddende man: Theo van Hemmen! Mijn held :lol:
Hoppa 2 nieuwe beentjes erop alleen ja de heats waren alweer voorbij, alleen de gevorderden reden nog. Dus ben ik stiekem maar even daar de laatste 3 rondjes meegereden.
Beviel me erg goed....vindt me bike erg lekker lopen en ben er zeer trots op!

Viel me vandaag wel op; in de beginnersklasse bijna allemaal watergekoelde (vooral B1 reps!!)

Hahah en Twan; vroeg me na een tijd wel af; wie rijdt nu met wie; Twan met kleine Miss Vullings ; of kleine Miss Vulling met Twan achterop :wink: Nou 1 ding weet ik wel; ze had (of beide?) wel erg zin in!! (wanneer mogen ze van Papa zelf eens rijden :wink: )

Trouwens voor de mensen die het niet gemerkt hebben; Fer Traugott was zoals ik zei ook even langs gekomen. Hij heeft even wat foto's geschoten. Alleen heb ik vandaag geen tijd om bij hem langs te gaan voor de fotos te bekijken en op internet te zetten; dus dat wordt Dinsdag. Zo hebben wij ook eens (professioneel?) foto-rapportage :lol:
steef1
forum gebruiker

Bericht door steef1 »

Ik was ook mn b1 rep voor het eerst gaan testen :D . Jammer 3x onderuit gegaan 1x omdat een ''beginner'' tegen mij aan reed en in de macht over het stuur verloor 1x door het voetsteuntje nu is ook dat gegoten deel gebogen maja en nog 1x omdat ik uit gleed. Gelukkig wel mijn pak aan gehad anders lag ik nu in kreukels.

Ik ben vandaag wel 1 afgebroken uitlaatdemper en een gebogen gegoten deel rijker :oops: . Maar ik vond het geweldig. Ik had stiekem ook mijn B1 rep wat onderschat maar dat was een grote fout.

Maar het was een leuke dag bij de gevorderde reed ook ineens een luchtgekoelde chinees mee ik wist niet wat ik zag. Maarja ik vond het lekker gaan.
YZ250F
Gifkikkertje
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gifkikkertje »

Eey,

Het was weer een leuk dagje in Echt.
Op het begin dacht ik het wordt niet zo druk,
todat dat er een flinke groep kwam.
Ik heb dus ook mijn nieuwe bike is ff flink aan de tand gevoeld.
Maar ik bleef constant over een kant in de bocht vallen.
Dus we keken even naar het voorwieltje,
en die zat vol met blaren aan een kant.
Dus wij even naar Theo van Hemmen toe en de nieuwe band er opleggen,(Bedankt nog voor de hulp).
Na 3 rondjes had ik het gevoel dat ik weer grip had.
De heat daarna (de laatste) had ik nog lekker met Cliff Kloots geraced.

Gr, Kevin
[url=http://www.kevinvanrossum.nl][img]http://img70.imageshack.us/img70/2046/bannerforumds7.jpg[/img][/url]
113cu
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door 113cu »

Het was inderdaat gezellig druk vandaag bij PKE. De organisatie was goed en ook hier zoals op de meeste banen, een biginners en gevorderden groep.
Na enig sleutelwerk, een koppeling en een bandje, toch nog lekker een paar rondjes kunnen rijden.
Vooral ook goed te zien dat er veel aanstormend talent is.

Enne Twan, dat van die remmen knokken we nog wel een keer uit, eerst bewonderend bij m'n remmen staan te kijken en dan een demo vragen van het remvermogen. Ik dus remmen als een bezetene en jij vol op het gas er langs met die 50cc van je. Ik heb toevallig wel bewezen dat ik met een lagere snelheid de bocht in kan gaan als jij. ha ha ha !!! Of had ik het spelletje toch niet goed begrepen?????????
:?:

Gewoon een keer doorzetten die 30+ CUP. Baan regelen, rijders zijn er ondertussen genoeg en de prijzenpot ken ik ook al.
1- Hulp bij het afstappen en een goede rug en voetmassage na afloop.
2- Hulp bij het afstappen en een sauna waardebon.
3- Hulp bij het opstappen om sneller van start te kunnen gaan.
Troostprijs: een heuze rollator met zijwieltjes.
www.cliffracing.nl
dragonfly
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

yeahhhh voor die prijzen doe ik mee lol ik ga voor de troostprijs ik hoop wel tot hij opgevoerd is :D :D :D :D
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

113cu schreef:Of had ik het spelletje toch niet goed begrepen?????????
:?:
Laten we het daar maar op houden :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

En van die prijzen. Dat lijkt me wel wat. De ideeën liggen er dus die klasse moet er maar eens van komen denk ik zo. :lol: :lol:
Jantjuh #96
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Jantjuh #96 »

Jep, het was weer een leuk dagje.

Had vandaag een nieuwe JaGuTo koppeling in mijn minibike zitten en die liep heel erg goed naar mijn zin. Ik heb op het einde nog met Jesse van Eenbergen en Danny van Hemmen gereden. Ik vond naar mijn zin dat ik goed bij Jesse kon blijven en dat Danny gewoon met ons zat te 'spelen' :P !

Weer de complimenten aan de vlaggers van PKE Echt en ik zie iedereen de volgende keer wel weer ;) !
[url=http://members.home.nl/jantjuh96][b]www.JaGuToRacing.nl[/b][/url]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]
steef1
forum gebruiker

Bericht door steef1 »

dragonfly schreef:yeahhhh voor die prijzen doe ik mee lol ik ga voor de troostprijs ik hoop wel tot hij opgevoerd is :D :D :D :D
En anders doe je het zelf he spinners op de wielen noem maar op :lol: .
YZ250F
marcodep
forum gebruiker

Bericht door marcodep »

komt er dan ook een modivet klasse voor twan en mij.. winnen we tenminste ook een keer een beker
Pocketbike-PKE Echt
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Pocketbike-PKE Echt »

Jantjuh #96 schreef:Jep, het was weer een leuk dagje.

Weer de complimenten aan de vlaggers van PKE Echt en ik zie iedereen de volgende keer wel weer ;) !
Kijk aan, dat is altijd goed om te horen. Wij doen er steeds alles aan om het iedereen naar zijn of haar zin te maken.
Mocht iemand nog opmerkingen of ideeen hebben om het nog leuker te maken dan hoor ik dat graag.

Heeft iedereen het filmpje van wegmisbruikers gezien!!!

Daarom stellen de kartbanen hun circuits open. Zonde van de bike en heel erg zonde van die €400,- boete.

Denken jullie nog aan de inschrijving voor 17 dec. het was zondag goed druk dus om teleurstelling te voorkomen adviseren we het inschrijfformulier in te vullen op onze site:

www.pke.nl

gr. Rob
china-racer

Bericht door china-racer »

Was idd een leuk dagje en ook leuk om eens naar de gevorderden te kijken, vooral als beginnend rijder...heb nog niet meegdaan, maar wil de volgende keer wel gaan rijden.

Er was een rijder met een rode DM en een met een witte GRC die gingen echt hard, vooral op het eind toen ze samen reden...echt mooi om te zien hoe die mannen kunnen sturen... :lol:
Hawk
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Hawk »

Zo, was vandaag wat eerder klaar met de stage en heb de foto's op internet gezet; sommige zijn beetje vaag maar ach we weten ja hoe het was :lol:

(ik hoop dat alles het doet :oops: )

Veel plezier met de foto's !!!

Link Foto's : http://www.mijnalbum.nl/Album=UQQOQFNE (73 Foto's)
Plaats reactie