Danny van Hemmen was er samen met Jesse die hun rondjes weer eens op een prachtige manier vertoonden. Ook sernior was van de partij. Zij het dan eerst lichamelijk. Later werd dat ook geestelijk.
De fam Kloots was met hun meegekomen om hun DM ook eens het asfalt van PKE te laten proeven. Tja en dan blijkt dat mechanische remmen soms toch nog sneller zijn dan Hydrolische. Cliff was samen met Gifkkikertje leuk aan het stoeien. Zo leuk dat ik die 2 niet snel voorbij kwam. Maar eenmaal voorbij ging het weer perfect.
Mooi was het om te zien hoe veel rijders hun nieuwe bike aan het testen waren. Gek was het om te zien dat er schijnbaar 2 een wedstrijdje aan het houden waren in de beginners klasse. Er zat iemand bij waarvan ik dacht die slaat zijn stuur dadelijk nog kapot. Maar ja dat kun je wel doen maar als je toch niet snelzat bent licht het toch niet aan de bike!. Door deze rijstijl kwam hij zelfs haast in botsing met een echte beginner waar hij dus gek naar omkeek. Het mooi was dat hij tijdens het omkijke haast pardoes in de banden belande. Die zal dus denk ik het eens moeten proberen bij de gevorderden.
Al mer al hebben we weer een zeer fijn dagje gehad samen met de kids op de quad. Die hadden het ook reuze naar hun zin en wilden steeds maar gassen. Maar de ouwe heer moet ook soms op adem komen.
Vandaar dat de 30+ klasse wel wat voor mij is
Gr
Twan